Cabrer dice que elegir lengua en la escuela «es libertad»

| Palma de Mallorca | 10/09/2012

Valorar:
Visto 510 veces
preload
Mabel Cabrer

La portavoz del PP en el Parlament, Mabel Cabrer, en un aimagen de archivo.

16-07-2012
| UH

La portavoz del grupo Popular, Mabel Cabrer, aseguró ayer que elegir la lengua en la escuela, lejos de ser un modo de «segregación» es «ejemplo de libertad».

Las portavoz ‘popular’ hizo estas declaraciones un día antes del primer pleno del nuevo periodo de sesiones. La lengua y el inicio del curso escolar son algunas de las cuestiones que se abordarán.

Cabrer, por otra parte, también se refirió a la política de recortes y a las medidas para contener el déficit.

Un año

La líder parlamentaria del PP señaló que «está claro» que el déficit de Balears «habrá mejorado muchísimo» en el primer semestre del año, ya que el Govern balear «trabaja cada día con este dato en la cabeza» para cumplir con el objetivo del déficit. La portavoz del PP aclaró que este mes se anunciará el déficit del primer semestre de 2012 y añadió que está segura de que mejorará «en este primer año de legislatura» del PP balear»

Comentar

* Campos obligatorios
Advertencia

Recuerde que usted es responsable de todo lo que escribe y que se revelarán a las autoridades públicas competentes y tribunales los datos que sean requeridos legalmente (nombre, e-mail, IP de su ordenador, así como información accesible a través de los sistemas).

AnteriorSiguiente
Página 1 de 11

l'amo de son carabassa
Hace un año

No voldrà dir vosté:elegir el castellano es libertat?perquè són tant generosos oferint la llibertat a ca nostra que no voleu a ca vostra?

Valoración:1menosmas

llibertat?
Hace un año

Mabel si és llibertat,perquè jo no puc triar sa llengua a l'escola dels meus fills a Burgos on estic vivint ara?em consta que pago els mateixos impostos que un Burgalès.Com és que no hi ha llibertat a totes les comunitats, ho tots morors o tots cristians.

Valoración:-1menosmas

.....
Hace un año

jajajaja Llibertat? Tu torn ha repetir,si no te ha quedat clar. EL QUE ESDTIMA MALLORCA NO LA DESTRUIX.

Valoración:-2menosmas

Mallorquí a Mallorca
Hace un año

I quan podré triar estudiar amb sa meva modalitat?

Valoración:-1menosmas

jose
Hace un año

pero que triste tener que luchar por algo que nos pertenece,,pero bueno siempre hay chupocteros como garrapatas que viven de eso,,,quienes son estos 4 pelagatos que no me dejan elegir mi lengua y me estan obligando a lo que ellos quieran,,,,,MUCHA MONOGAMIA EN CATALUÑA A LLEGADO A ESTO...

Valoración:-2menosmas

jomateixa
Hace un año

Que trist... i perillòs llegir una mestra que diu que "afortunadadament la majoria de pares han tingut seny per triar pels seus fills lo millor". Senyora amb tot els respectes vosté se passa sa llibertat pes forro.

Valoración:0menosmas

lara pitillos
Hace un año

La izquierda sigue atrincherada en su guerra civil particular y sus ideas totalitarias socialistas. Ea, ea, pacte de progrés, ya se sabe que algunos del pp son corruptos, pero vuestro historial desde los tiempos de felipe gonzález es de terror, Billones de pesetas antes y miles de millones ahora perdidos . Desde los 45mil millones en deudas del psm-erc catalán, los 4500 millones del pacte, Aragón, Castilla, Andalucia,.. los eres falsos, es que no parais de corromper esta nación.

Valoración:-1menosmas

Una mestra
Hace un año

Quina lllàstima que una vegada més tothom pugui opinar de la feina que es fa dins una escola,inclús polítiques que a l,hora de la veritat duen els seus fills a centres privats i fins i tot a estodiar fora d,Espanya,serà perquè no creuen tant en el model que defensen o perqué saben molt bé encara que diguin una altre cosa com està la situació. Llibertat? No la llire elecció de llengua no ha estat llibertat ha estat un caos dins les escoles per aconseguir treure hores, llevant-les dels suports ,per donar respostes a la minoria d,alumnes que han posat la creu al castellà, perquè afortunadament la majoria de pares han tengut seny i volen pels seus fills lo millor i això passa per aconseguir arrelar-los al lloc on viuen i fins i tot han nascut.A tot els que parlen de mallorquin, ibicenco..... Simplement les recomenaria que llegeixin la història de les Illes Balear, i per completar un manual de lingüística catalana així deixarien de parlar moguts per l,ignorància i la ràbia cap una terra que les ha acollit i ha respectat sempre la seva llengua. Que vagin a fer feina a Alemanya o Inglaterra i ja veuran si ben aviat si volen sobreviure hauran de prendre la seva llengua.

Valoración:3menosmas

Lluis
Hace un año

sería libertad si se cumpliera, pero todos los centros dirigidos por los catalanufistas de Antich no aceptan el castellano.

Valoración:-1menosmas

Europa acaba a l´Ebre.
Hace un año

viva los castellanos (com tu) en las jaulas, monei de fira. Quin oi d´espanyols, els hi donam de menjar i així ho paguen, si no fos per els PAÏSOS CATALAAAANS encara anirieu amb la somera i el botijo. Au i cap a ca teva, arruuuuix!!!!!!!!!!

Valoración:1menosmas
AnteriorSiguiente
Página 1 de 11