El cicle ha fet la volta i un cop acabat l’estiu, la llei del retorn imposa que hem de començar de nou. El curs escolar és tal vegada l’esdeveniment més important de la vida social, molt més que les festes patronals, les vacances o les competicions esportives. Començar el curs és reprendre la vida quotidiana, la que assegura la continuïtat de tot el sistema. Educar per a situar els joves en el futur, aquesta sembla la premissa implícita en la roda que any rere any es posa en marxa. Com a ciutadans, sempre hem pensat que l’educació, amb tot el que implica, és el més important que es pot oferir als joves, i aquesta idea no ha canviat, encara que alguns comportaments distròfics i altres aspectes desencaixats de la vida pública puguin fer pensar el contrari. Educar és molt més que infiltrar coneixements diversos en unes ments tendres. Per a fer-ho es necessita preparació i una experiència que no són fàcils d’adquirir. El professor és més semblant a un home del temps del que podria semblar a primera vista. Ha de prendre la temperatura de la classe, veure per on pot venir la tempesta, i conèixer els vents diversos que arriben de les diferents parts del món. El professor ha de ser més que un repetidor de conceptes.
Comença el curs
Palma05/09/21 3:59
También en Opinión
- Peligro en la Ma-10: los cicloturistas invaden la carretera en el Coll de Femenia
- El cruce de datos con Hacienda saca a la luz 8.700 viviendas turísticas ilegales
- Lunes veraniego en Mallorca como antesala al cambio de tiempo
- Extranjeros que alquilan sus segundas residencias
- Dan una paliza a un joven en un descampado en Palma tras llevárselo a la fuerza en un coche
1 comentario
Para comentar es necesario estar registrado en Ultima Hora
Quan insinues que hi ha professors que adoctrinen, suposo que te'n recordes del % de d'escoles concertades religioses que pagam entre tots. A mi m'agradaria que hi hagués el mateix % d'escoles marxistes per contrarrestar el caciquisme social, encara que més m'agradaria que no hi hagués cap classe d'escola financiaca publicament que tengui uns valors no objectius