user the pijote kustisiero | Hace más de 9 años

ido jo crec que si donam barco a tots es foresterots que no estiman Mallorca, i tambe als mallorquins renegats que le destrueixen per diners, ido se cert que sobrerian carreteras i carrers..... sincerement, amb lo que cau de la crisis, no se com tenen sa barra de perlar de gastar diners amb carreteras, l' unica explicacio son les put... comisions d' aqui i d' alla. ara per ara, pens que l' educacio i la salut es mes necesaria que ses carreteras. Ja explicaran a un jubilat de cinqcents i pico d' euros mensuals que se paga ara les medicines, per porer fer carreteras. aquestos anys ens han inflat d' impostos per superar la crisis i ara se gastan es diners amb carreteras... son dolents, maleantes i berruts aquestos politics des pepe.

user Necessari | Hace más de 9 años

Als de Lloseta i Biniamar ens aniria molt bé que fessin la de la carretera de Lloseta a la Ford. Ja fa molt de temps que ens diuen que també faran un accés directa a l’ autopista per a no haver d’ anar per dins Binissalem. I ara per entrar a Inca des de Lloseta han col•locat 3 bonys molt pronunciats que fan que quasi hagis de frenar de tot, perquè sinó et fan mal els ossos de l’ esquena. Mirau lo bé que va a Sa Pobla o a Llubí, que ja no importa entrar dins el poble.

user Un d'aquí | Hace más de 9 años

Dins Inca hi ha un trànsit puntual i no tot el trànsit és per anar a Selva o a lluc. Per tant, maldament sigui necessari descongestionar el trànsit, doncs la proposta de la variant de 7 rodones és exagerada i un negoci per als constructors. Crec q simplificar el projecte és el més adient. La variant de 3 rodones és més que suficient pels turistes q volen anar a Lluc.

user tomeu | Hace más de 9 años

Inca no es una ciudad tan grande como para ir en coche a todos los lugares (colegios, médicos,.....). Lo que hay que hacer es invertir en educar a la gente para que utilice medios alternativos como la bicicleta. Vamos a destruir definitivamente caminos rurales por que no tenemos paciencia para aguantar un atasco de 5 o 10 minutos en horas puntuales como las entradas y salidas de colegios, los cuales se evitarian en parte con la presencia de policia municipal regulando el trafico.

user Una inquera | Hace más de 9 años

La majoria dels Inquers estan d'acord? no en conec cap que la vulgui.... Els Inquers NO VOLEM LA RONDA NORD... no es necessari, no hi ha tan de transit com per fer aquesta animal.lada...

user Storbatet | Hace más de 9 años

La ronda nord es necesari i la gran majoria dels inquers están d acord, record quan es va fer peatonal el carrer major, l oposicio ho criticaba i ara que? No diuen res?

user juana | Hace más de 9 años

estoy de acuerdo con el tramo de la carretera de Selva a la altura deIES Berenguer!!!!!!!!Pero el grafico que nos enseñan no tiene nada que ver con la noticia!!!!!!! no concuerda .POR FAVOR SE ACLAREN YA

user yo | Hace más de 9 años

es una verguenza que muchos pueblos no tengan una via de acceso de 3 metros por carril mientras otros autopistas con 6 carriles de 4,5 metros mas un arcen de 4 metros

user Siddhartha | Hace más de 9 años

A que finca afecta esta variante para que ahora después de tantos años de discusiones decidamos hacer otra cosa que sera como el vino tinto con sifón.

user manuel | Hace más de 9 años

y si de paso se hiciera completo y despejasemos avda.antoni maura y cristo rey,pueden prometer y prometen pero de cumplir res de res,menos mal que pronto los" V O T A M O S "otra vez