user Llorenç | Hace más de 9 años

Enhorabona a Alternativa i a a la UOB. Crec que els que més hi perden de veritat són els sindicats espanyolistes ANPE, UGT i CC.OO. UOB és més catalanista que el STEI i Alternativa és més esquerrana que el STEI.

user Toni | Hace más de 9 años

El resultats reflecteixen les ganes que hi ha a peu de carrerr de què es produeixi una redistribució del poder que fins ara acaparaven unes poques entitats i que no reflectia la pluralitat real. L'Stei haurà d'aprendre a fer sindicalisme dins un camp de forces nou i que encara no entén. Poc del que ha passat té a veure amb els interins, que som pocs i poc movilitzats. Els canvis tenen unes altres arrels.

user Al que no ho acaba d'entendre | Hace más de 9 años

L'STEI ha passat de tenir 21 delegats a 15. Els sindicats de l'Assamblea, que no existien, n'han aconseguit 13. Si això no és un canvi, que s'ho facin mirar. STEI i ANPE han venut als interins (que són molts) amb la firma del Pacte d'Estabilitat, tan injust que hi han entrat persones amb zero punts i han quedat fora persones amb 150 punts. Al manco que facin una reflexió.

user No ho acab d'entendre | Hace más de 9 años

Veig molta crítica a l'Stei i resulta que ells tots sols han tret millors resultats que aquests altres dos que han "arrasat" junts. M'ho podeu explicar? Gràcies.

user CATALAN EL QUE VOTE NEGATIVO | Hace más de 9 años

VIVA BALEARES, CATALANADAS FUERA DE LAS ISLAS

user rogillo | Hace más de 9 años

en este país no existen los sindicatos

user hamilton | Hace más de 9 años

Espero que habrán pedido vivir de las cuotas y no del Estado o de la empresa, espero que habrán renunciado a los liberados esos que no nos liberan del desastre sindical, espero que habrán denunciado la corrupción en los eres, en los gastos de los fondos de formación y en los otros que les salpican. Espero que se hayan comprometido no hacer huelgas políticas y solo busquen la defensa del trabajador, espero que no sean seguidores del repugnante catalanismoidentitario. Espero que hagan públicas sus nóminas, de donde cobran y las horas que trabajan. Todo esto es transparente en los sindicatos alemanes, ingleses y otros. Pues eso espero.

user Llorens | Hace más de 9 años

Todo lo catalanista se está esfumando y sube lo balear.

user fart | Hace más de 9 años

Els sindicats, STEI , CCOO ..ESTAN ACABATS....FORA

user Paco | Hace más de 9 años

EL fracaso tambien ha sido de CCOO. Toni Baos deberia dimitir por los pésimos resultados. Apostó fuerte y.....perdió