user Govern “socialista” per a qué? | Hace más de 7 años

Un gran perjudici pel comerç entre illes. Iscomar mereix ajuda pública immediata sigui amb avals del Govern, d’Isba o amb credits publics tipus ICO, a retornar quan es saneji. Molts de productes menorquins es venen a Mallorca gracies a Iscomar, i viceversa de productes mallorquins a Menorca on la desaparició d’Iscomar significa augment de l’IPC, especialment a l’alimentació i al transport maritim i terrestre. Iscomar és una empresa que, a més, paga els seus imposts aquí. No com Baleària o Acciona, que paguen fòra, mentres s’enriqueixen aquí. El Govern no és responsable de la possible mala gestió anterior de l’empresa, pero sí que ho es de presentar-se com “social” i desprès actuar com si fos un govern del PP, ultraliberal i negant sempre el seu ajut (cal recordar Spanair, Sa Nostra o El Caserio i els llocs de treball que aquí mantenien: totes empreses desaparegudes baix governs dels socialistes, sense que moguessin un dit) mentres malversen i despilfarren amb facultats de medicina

user Nurer | Hace más de 7 años

Una llàstima total. El Nura era el darrer vaixell a nivell humà i mariner que teniem. Un vell i entranyable ferry que abans havia fet servici als fiords de Norvega. Ara els baleariers i accionaers que mos queden nomès son tubs hermètics, ràpids però ben segellats, on no te deixen sortir a disfrutar a la seva coberta superior ni de l’aire de la mar ni de les vistes de les ones, ni tampoc a ensumar-la. Ja no serà un viatge. Serà nomes un transport pur, embafat, claustrofòbic i dur, amb els preus molt mès elevats. Quina diferencia amb el Nura mariner!. Per patir això, millor l’avió i deixar es cotxo. Amb el meu millor record per als excellents capitans del Nura, uns tècnics d’altura, que s’atrevien a sortir de port i a encertar entrar amb ones grosses, mentres les altres navieres no ho fèien, el dia abans de Nadal, per que uns quants poguessim reunir-mos amb sa família. Ha estat un plaer i una gran admiració. Han complit de lluny!.

user Tommy | Hace más de 7 años

Lo echare de menos.Gracias por 18 años.

user alucinado | Hace más de 7 años

La quiebra era previsible, no tenia el apoyo del Acciona ( psoe ) ni el apoyo de Balearia ( pp )

user Pregunta | Hace más de 7 años

No entiendo porque no ha funcionado. Con una venta media de 75000 pasajeros al año, servicio fiable y valorado por los usuarios. Dudo que tuviesen mucho personal. En fin, que ha pasado? Alguien puede dar referencias más concretas?

user pep | Hace más de 7 años

La Naviera Iscomar , le paso factura las malas gestiones de sus antecesores un Director que por su trayectoria paso a otra empresa del mismo ramo y su actuación fue la misma, crear empresas con equipos allegados y enriquecerse y beneficiarse hasta la saciedad,con resultados que solo provocaron el desplome de esta y cargarse al personal con los Eres fraudulentos y vendiendo todo el patrimonio e hipotecando las empresas que nunca se pudieron recuperar.

user client de Iscomar | Hace más de 7 años

@P.miri li pug asegurar que la desaparicio e Iscomar dura; aument de preus, si tenim sort a lo millor nomes seran el doble, disminucio de la calidad del servei si tenim sort i no mos quedan molts de dias sense, miri Balearia a parescut sempre que te la linea coma una linea complementari sese molt d'interes, massa vegades anula el servei sense molt de motiu, de la tras, no podem dir res fa pog que te la linea pero une noticia me done molts dubtes i es que ven el dos vaixells que actualment cobreixen la linea,¿ que fera despres?, no es que tampog doni moltes garanties., Lo dit, fa molts d'anys som client de Iscomar tenia les seves mancances, que la tripulacio intentava paliar, i no creg que en aquest moment cap de les dues companyes que quedan esntigui en condicions en igular el servei

user David | Hace más de 7 años

Balearía y la transmediteranea están frotándose las manos,a partir de ahora nos vamos a enterar lo que es pagar por un billete para menorca

user P. | Hace más de 7 años

Veig que gairebé tot@s estam d'acord però segueix veient trabes jurídiques. Esperem que la disminució de la competència per la possible desaparició d'ISCOMAR no impliqui un augment de preus i una davallada en la qualitat del servei. Però com ha deixat entreveure algú ...l'ombra de "il padrino" eivissenc és allargada. Per no ser menys vos diré que, pot ser no tan asidu com alguns que heu comentat, també he estat un client -satisfet- d'ISCOMAR i navegat diverses vegades amb el Nura Nova.

user Velero | Hace más de 7 años

Mes facil imposible rey muerto rey puesto.