user vs | Hace más de 11 años

La rapidesa no depén només de l'electrificació, ans també d'un nombre més raonable, i no excessiu, d'aturades. La gestió actual de la SFM ha pres decisions raonables sobre aquest punts, més que la gestió laxista del Bloc, com ara l'express Palma-Inca, etc.

user torrente Ramis | Hace más de 11 años

Alcalino, liberal... Vos donaran MÉS pes c... devers sa carretera de Sòller quan vos tanquin a tots peperos, lladres, barruts!!!

user liberal | Hace más de 11 años

¿mes miserie,mes pobresa,mes catalanismo,?

user vs | Hace más de 11 años

JM, no pot haver trens moderns i amb futur, amb aturades cada tres o quatre minuts, sense parlar dels enllaços. S'han de trobar solucions, com ara llençaderes cap a l'estació mès propera.

user Els que pagam | Hace más de 11 años

Els AVEs s´han pagat amb els doblers de les ganàncies del nostres ports i de l´aeroport de Palma, el mateix que els aeroports sense avións i moltes altres infraestructures peninsulars. Tenim dret a exigir que almenys ens fàssin xarxes ferroviàries A TOTES LES ILLES BALEARS, que permeteixin la comunicació, i que ténguin uns preus assequibles. També tenim dret a tenir unes conexións entre illes i amb la península còmodes, abundants i a bon preu.

user JM | Hace más de 11 años

@vs, Per a molts de pobles la seva única conexió per anar enlloc és el tren, llevar-els-hi els condemnaria encara més a l'incomunicació.

user vs | Hace más de 11 años

Me n'he oblidat una cosa. Per què no es compraren locomotores mixtes "dièsel i electricitat". He viatjat per Europa on he vist que països rics no electrificaven tota la xarxa i optaven per funcionar amb aquests locomotores. Per terminar, vull assenyalar una mania: m'agraden més els vagons separats, més silenciosos que els vagons continuats, on se sent el renou de quatre o cinq vagons alhora.

user vs | Hace más de 11 años

Per millorar el servei ferroviari i la seva rapidesa, hi ha solucions tècniques (electrificar) emperò també polítiques (reduir el nombre d'aturades). La gestió actual de la SFM ha fet passses i progressos en aquesta darrera direcció. No sé si tots els defensors del tren hi pujen sovint. Quan prenc la línia Palma-Manacor, o a l'enrevès, sempre surt content emperò arrib emprenyat, per mor de tantes d'aturades més un enllaç, la qual cosa no succeix per a la línia Palma-Inca, que es pot fer en "express".

user abejorro cojo | Hace más de 11 años

I per què quan aquest Toni Verger era director general de transports i el seu partit manava a SFM no van acabar d´electrificar tota la linia abans de gastar inútilment els doblers amb la linia d´Artà? Ara no hi hauria tanta varietat de trens... Sa veritat, per esser polític val qualssevol !

user D'moni | Hace más de 11 años

Vamos a ver ; esta gente que le pasa , no tiene memoria , yo creo que se hacen los tontos del cu............ò .QUE SE PREGUNTEN '' entre ellos'' donde metimos el dinero que nos llego de Madrid la legislatura pasada para solo electrificar hasta a Inca, que por cierto vaya foto con la torre en medio del pasa que cruza por la autopista en Inca , ah no ellos protegen el paisaje , bla bla bla