user Ciudadana 2 | Hace más de 10 años

Ido a mi em semblen unes mesures urgents presea a la mida de qualcu en concret, es a dir, un favor per a un amic. I quan es vol promocionar una zona turística no conve mes ampliar zones verdes.... I a aquests hotelers, que ja han amortizat per 20 els seus hotels, se'ls demanda qualque tipus de compensació per aquesta concessio, per ejemple que entre els amos dels 20 hotels paguin el que costara als ciutadans la cagada del Palau de congressos.

user vs | Hace más de 10 años

Sembla que els hostelers disposin de molt de dobler per invertir. Em dol donc que hagin desertat a mig camí el projecte empresarial "Palau de Congressos". N'ha resultat una factura multimilionària pels ciutadans. Pel que fa a la "Platja de Palma", el mínim de decència seria d'obligar a bescanviar les noves places per places obsoletes.

user Pepet | Hace más de 10 años

En Delgado, que ja sabem on tè es cervell, es el tipic centralista, que lo unic que cerca es preme i preme l `illa per treure tot lo màxim possible, per ells es com una mina... A lo millor aixì tambè vindràn mes tipos d`aquestos que els agrada tant el puenting, aixì se podràn tirar de pisos mès alts,

user vs | Hace más de 10 años

Em sembla un deliri, sobretot si es fa de manera sense condicions, com ara pagaments de drets, pujada de categoria, etc. Hi haurà un efecte de "ganga" i tothom construirà els pisos, fins i tot si no són necessaris. Tudar doncs el medi ambient a canvi de poca cosa.

user viajero | Hace más de 10 años

Fijarse en la foto de éste articulo,empieza por una planta y al fondo 2 edificios de mas de 9 pisos en menos de 400 mts de distancia, eso es bonito?? lo que yo veo es una anarquía de la construcción algo normal en Baleares, no hay ningún destino turístico en el mediterráneo de la zona Europa como ese caos urbanístico de España y Baleares si acaso vamos a la par con Africa del norte.

user ciudadano | Hace más de 10 años

Los deseos hoteleros son ordenes para éste govern y claro, ante la demanda de los meses de julio y agosto vamos atener que hacer otro aeropuerto faraónico como el que tenemos,y subir todas las alturas de los alojamientos, vamos Mallorca duplicada,cuanta ignorancia veo, todo eso es la solución para bajar precios porque en agosto el turista ya no quiere pagar más.

user Lady Precisió | Hace más de 10 años

@vs, quan diu turisme "nacional" vol dir estatal, cert?

user Concís | Hace más de 10 años

Que lleig! Però que lleig! Quin és el model? Benidorm?

user vs | Hace más de 10 años

Benidorm, respecte a la Platja de Palma, es només un terme de comparació. Vull dir que Benidorm rep d'un allau de turisme nacional, el qual no veurem mai a la Platja de Palma. Tot i això, hem d'evitar, a casa nostra, els excessos semblants als de Benidorm.

user oscar | Hace más de 10 años

esto quien lo va a reformar los contructores mallorquines quienes se roban los salarios de todos sus trabajadores ya nadie qure trabajar con ellos todos cobran y nadie paga y como la ley es pesima estos pasan de todo no conozco ni uno onesto