Que salga la Quica a limpiarlo.
Si es dematí él cachorros de Terra lliure i la CUP, perden el respecte al reste de Mallorquins i felanitxers com no volem que l’horabaixa els externs no venguen a cagar i pixar.
Lo primer que han de fer es disoldre El Coso, que es el pitjor exemple de mala educació, incivisme i brutalitat. A partir d'aquí ja es pot demanar respecte i bon comportament en els demés.
Per l'altra banda, tot es limitar la entrada al casco urba dels cotxos de les persones no residents al poble, ¿es vol fer botelló? Pues cadascu que ho fagui a caseva. I ja no parlem dels voltants del parc municipal.No tothom te vacances per soporta els renous, que no musica. Estaria be que l'ajuntament pensas com atura o al menys disminuir.lo. Convendria que s'ajuntament pensas que els votants son del poble no la caterva de incivilizats que venen a omplirlo de bruto.
Lo que dona vergonya, es que hi ha carrers al dia de avui que encara no han vist passa sa granedora i son el mateixos veins que han de llevar sa merda, s'olor dels orins i restes de tasonada, inclus restes del correfocs del día !ventivuit¡ (estam a cinc).
Equip de govern..si vos queden 4 dies criatures..
Bruts aneu ha embrutar a ca sa vostre mare, porcs no vengueu ha embrutar es poble mes pacífic dels països catalans.
Pero si los que ahora dicen que hay que hacer algo son los mismos politicos que hacen campaña para atraer a la gente a base de conciertos de grupitos malos y los mismos politicos incitan a que se haga botellon. Lo que pasa es que se les ha ido de la mano. En Arta no hay fiesta que no este relacionada con el consumo de alcohol.
que tiene que ver el catalán en esto? lo que vosotros llamáis fiesta catalanista(cosso) se hace de las 7:00 de la mañana a las 14:00 de la tarde,por lo tanto no tiene nada que ver con todo este desastre que ocurrió por la tarde que es cuando llegan los menores de toda mallorca,quizás tus hijos también estaban, a las fiestas de los bares que son los que causan los problemas (los menores que vienen de fuera a hacer botellon,no los bares),siempre aprovecháis para mal meter contra el catalán.
Pongo de ejemplar los recientes macro conciertos efectuados en el campo de futbol de Esporles, en donde no padecimos el descontrol ni las peleas de la placeta