I les promesas del tren d'Artà? Doncs ja hem guanyat i res de res un altre pic. Tota la inversión feta, els trens d'Artà nous i abandonats, les estacions fetes i els ponts posats. Diners a fer punyetes. Apostau de veres pel transport públic i no de boquilla.
Imprescindible metro al aeropuerto-Llucmajor-campos por mucho que se queje la mafia taxista es una necesidad para los que trabajamos en el aeropuerto.
Mucho hablar de transporte público de calidad... Pero a la hora de hacer propuestas en firme solo proyectan ideas de metros o tranvias al aeropuerto. Ya está bien! Los residentes nos tenemos q desplazar cada dia, no solo cuando salimos de la isla.
Mejor esto que no lo del metro que va siempre vacío. Hay que rentabilizar los transportes públicos. Por supuesto yo no soy usuario de esa línea.
Ja, ja...tren? Esto que es? Pues algo que los miembros del desgovern no utilizan, y si la "gente como ganado, les importa un pito.
En paises avanzados como Suiza no pasa eso. Saben por qué' Porque allí mucha gente ni tiene coche porque siempre van en tren por todo por lo bien comunicado que está. En vez de ayudar a tantos hoteleros, bancos y a segun quien, invirtieran el dinero en hacer unas buenas infraestructuras y horarios la gente cogeria el transporte publico. Al que no le gustase sería libre de irse a otra parte. Ya está bien de tanto miedo a querer cambiar el modelo del minimo esfuerzo!!
Comença a ser hora que aquest Govern aposti de veres pel transport públic i no només de cara a la galeria. Els ciutadans ho reclamen, i de fet, si molta gent els va votar va ser per això. Volem tren... fins a Port d' Alcúdia, Cala Rajada, Santanyí... les distàncies i l'elevada població actual de Mallorca són idònies i, a més hem arribat al límit en quant a cotxes a les carreteres. Només fa falta valentia política!!!!
És vergonyós com van els vagons en hores punta, tant els matins com els migdia. Han d'incrementar les freqüències. Des de l'època den Bauzá no han fet res, i només és vàren augmentar per Marratxí i Inca. Hi ha més estacions que queden amb un servei precari, amb molts d'usuaris que fa molts d'anys que no ens donen cap tipus de sol·lució. Ens passen en cançons,... ara quan estigui l'el·lectrificació,.... i així duim anys aguantant i demanant un millor servei. S'ha d'invertir en transport públic.
Se podría solucionar con más frecuencia o más vagones. Porque en verano, para el turismo, se ponen más vagones... pero claro aquí solo se busca beneficiar "al de fuera"...en invierno, solo 3 vagoncitos...Más y mejor transporte público!! Me da igual el color del partido, todos se miran su bolsillo y a la mierda el pueblo.
Les inversions ferroviàries, degut al gran dèficit estructural que patim i la poca inversió que l'estat espanyol ens permet fer, cal que s'ordenin correctament per ordre de prioritats dels usuaris actuals i de tots els que hi pot haver en potència. Per això a l'hora de invertir en una nova infraestructura, cal mirar l'afluència d'usuaris potencials entre els dos punts de sortida i arribada però sobretot els que s'arrepleguen en tot el trajecte.