No crec que aquest museu tingués gaire èxit.
Vamos a conformarnos con el Tren de la bruja de cada año en Son Fusteret.
@pamboli, perdona però no hi estic d'acord. Al llevant hi viuen 200.000 persones a l'hivern i tenim moltissimes places turísiques, des de s'illot a cala ratjada. D'altra banda, el museu, ja està fet! ja hi ha vàries locomotores i vagons antics. A més, a l'angar del museu hi ha una part per arreglar vagons del tram manacor-cala rajada que també està fet! en Bauçà va aturar un projecte que ja estava acabat. No té cap sentit no acabar-ho. I finalment, la AFB fa sessions de portes obertes on t'expliquen molt bé com funcionava el ferrocarril, tothom que hi va li agrada, fan el que poden clar està
Es que esta lejos si no tienes medios para ir, y precisamente el transporte publico en esa zona brilla por su ausencia, por eso yo apoyo mas la creación de una linea ferroviaria hasta Cala Ratjada que un museo que solo iran cuatro gatos. Es mas la aafb es una asociación vieja, no hay afición para niños ni para adolescentes como si hay en la peninsula, ya lo dicen el dicho famoso "Renovarse o morir"
me fa gràcia els panets que diven "está lejos", i dic jo, está lecos de tu casa muxaxo, hi ha vida més enllà de marratxí... sortir de la via cintura és anar a mordor per alguns. Totalment d'acord amb @carrioner
Mas PROMESAS del Govern para ingenuos....Ya les dieron su noticia a cambio de HUMO
El tren me parece ser un éxito indiscutible para el tramo Palma-Inca, no tanto entre Inca y Sa Pobla o Manacor.
No he entés mai el tren de Llevant, amb la voltera de Son Carrió, que duplicava la distancia entre Sant Llorenç i Son Servera i multiplicava les aturades. Els batles han de ser consultats emperó no sempre obeits. Per evitar el rosari d'aturades, s'haauria d'estudiar que els trens només s'atyurin un pic de cada dos en les estacions amb manco passatgers. Ja s'ha fet i amb èxit per Marratxi-Palma.
@Miquel Angel Riera definitivamente algunos vivís en un universo paralelo. Portada en Europa? Sí, claro, y en el NY Times. No, a nadie le importa un cutre museo con 4 vagones o locomotoras cuyo máximo recorrido histórico son 20 o 30 km de vía. Todo para que cuatro jubilados o nostálgicos echen un domingo por la tarde. Es como construir un museo de la pesca en Guadalajara o Albacete. Mallorca ferroviaria? Jajajajaja
Que pesados con este museo, ni que fuera el museo de delicias, si no hay presupuesto para jugar con trenes no hay presupuesto, y mejor por que esta asociación bastante daño ha echo al tren potenciando vias verdes y no al tren real. Asi que no cuenten con mi dinero ni para hacer un canuto. Yo quiero tren si y un museo pero que lo lleven ellos.