Si no vos agrada,vos ne tornau al vostre poble, que noltros ni vos hem drmanat que vingueu. I els gonelles que se creuen ses mentides d3 els ultres espanyolistes, que vagin a escola abans d3 fer el ridícul.
El catalan para los catalanes!! Son BALEARS!!!!
Porque tenemos que subvencionar entre todos las nóminas de estos medios de comunicación? Porque no se las paga el Vergonya! exaltado de más abajo?
Vergonya de forasters, d'estrangers i de gonelles, que no volen sabe res de la nostra cultura, ni llengua, ni de res nostro. Uns imposant el seu castella a base de barramades, mentres que els altres esquarteren la seva llengua materna, posant a cada trocet els noms de cada illa, després de cada poble, llavors de cada carrer i finalment de cada casa, per fer la desaparéixer. I més doblers públics se gasten en associacions de caçadors, en toros, en Flamenco, en cases regionals i d'altres nacions, en associacions gonelles, ultradretanes i anti culturals i mentideres. Però els que he anomenat criden i foten rebumbori, només per la misèria que se dôna a la nostra llengua i callen per tota l'altra tudadissa. Vergonya, fatxes, forasters i estrangers que ens odiau. Vergonya!
Y para el mallorquín que, un toc per sa barra?. Vergüenza de políticos pro catalanistas, siempre defendiendo al catalán frente a nuestra lengua.
Que manera de gastar el dinero del contribuyente y las calles de Palma y alrededores, más sucias y abandonadas que nunca , porque vuestra incompetencia, supera las calles de Palma
Dinerito fresco para los amiguitos y amiguetes. Ya les estoy oyendo en alegre marabunta..Es dobbes...es dobbeees...beeeeeeeee !!!!!
Que se financien ellos solitos, no con mi dinero.
Para que sirve ese dialecto? He viajado por algunos países y con es castellano me han entendido perfectamente toda la gente inclusive en los Estados Unidos, ya veis que no sirve absolutamente para nada positivo
Obviamente necesitan de ese dinero para poder subsistir. Si dependieran del dinero que son capaces de generar con los que aquí comentan defendiendo la cultura catalana y con el de los demandantes de prensa en ese idioma, pasarían más hambre que en la posguerra. Mientras tanto, mantenidos por las “bestias taradas” que tanto odian.