No es parla sovint d'un factor pel fracàs del tren: l'oposició a la travessia de Manacor de manera moderna i consensuada.
Esos millones es mas necesario ke los den a kien tienen boca sin recursos
Vía verde?, de acuerdo. No pasa nada. Pero lo esencial es la comunicación y el transporte. Para qué?: para los trabajadores, para los turistas, para el comercio, para las empresas. Está claro, cuantas más vias de tren existan, más vías verdes podrán construirse. Es de pura lógica.
S'hauria de trobar també una nova destinació per a les estacions.
Quina xorrada de robo
En joserramoncín fa boicot al tren de Llevant, que costava 100 milions d'euros. Així ajuda a la construcció d'AVE de Madrid a capitals de província de mala mort, sense trànsit de passatgers. Cada km d'AVE costa 13.100 miions d'euros. Però això vol el govern submís d'en joserramoncín: expoliar Mallorca per engreixar Madrid.
Mucho trabajo ha hecho nuestro presidente, señor Bauzá. Le estamos muy agradecidos. Tiene mi voto otra vez.
Estoy hasta las narices esta Casta parásita haciendo paripés cuando es su absoluto DEBER el hacer estas cosas para el ciudadano, y lo más barato posible. Menos cuento y más trabajar, PParásitos.
PP, dolents!
Els accessos a aquesta via verda de Manacor a Artà són accessibles per a tothom? Les persones usuàries de cadira de rodes manuals i elèctriques, cadires de handbike i batecs la podran utilitzar amb autonomia i comoditat? Ben cordialment, Guillem Fullana Vanrell Mallorca Accessible per a Tothom