Francament, és incomprensible: pel VAO tendran preferència busos, taxis i cotxes amb més d'un ocupant. AIxí que aquests no es trobaran mai embossos i aniran més ràpid que ara. És a dir, que els únics que tendran embossos seran els vehicles amb un sol ocupant. Com que per poc que puguin, evitaran anar tot sols, això vol dir que es reduiran els vehicles que circulen per aquest tram. Conseqüència: TOTHOM HI SORTIRÀ GUANYANT I EL TRÀNSIT SERÀ MÉS FLUID. I de pas evitam contaminar, congestionar Palma , saturació d'aparcaments, etc. etc. Com s'hi pot estar en contra si és un benefici per a tothom? On s'ha posat en pràctica, està demsotrat que ha millorat molt la circulació.
Alargar unos metros una línea discontinua no sé si lo consideraría yo "capitulación" o "claudicación", la verdad. Y el hecho de que la masa de conductores que van solos en el coche estén enfadados y no les guste el carril VAO, quiere decir que funciona. Con que 1 de cada 5 de esos conductores tan mosqueados se plantee compartir coche algún día con algún compañero, ya se conseguiría reducir un 20% el número de coches en circulación. Justamente se trata de hacer fácil el tráfico a los que interesa que circulen (vehículos con varios ocupantes, transporte público) y más difícil el tráfico a los que no (vehículos con sólo 1 ocupante).
El próximo mes de mayo se solucionarán muchos despistes.
TuadellEl sector privat tan eficient com en Florentino i el projecte Castor que li vàrem pagar? Els bancs i els 60 mil milions que ens varen robar amb permís del PP de Rajoy? Les autopistes radials de Madrid, que hem acabat pagant noltros? Els milionaris que no paguen imposts amb les seves SICAVS? Aquesta és la bona gestió provada? Això són paparres paràsites, no la gestió pública i els funcionaris (metges, policies, mestres,...) que se guanyen honradament el sou
Definitivamente no hay nadie al volante. En el sector privado esta gente no pasaria la primera entrevista, y gestionan presupuestos millonarios. Asi nos va...
GropPitjor que amb enRodrigo de Santos, impossible. Així que sort d'en Sevillano
Quin desastreEl desastre és el caos circulatori per culpa de les autopistes del PP. La solució, reduir cotxes a Palma. Lo que intenta fer Sevillano.
GropEs curioso tu comentario... ahora solo falta que la ciudadania piense y se de cuenta que donde pones en tu comentario PODEMOS, puedes poder cualquier partido de cualquier sitio de ESPAÑA, y verás que desde la PResidenta de MADRID hasta el COncejal de un pueblo de 200 habitantes ( si , de esos pueblos que hay mas politicos que gente) todos tienen en comun: NO TIENEN EXPERIENCIA; NO SABEN nada del cargo que ocupan, ... no se salva ni el apuntador. Pero no pasa nada, como buenos españoles, "los mios" no lo hacen, o mejor dicho, nos queremos creer que no lo hacen, que no roban, .... y cuando vemos que Si, que son peor que lo que criticamos, sale el dicho: " Bueno SI, pero los otros son peores"... y así llevamos este pais a la ruina...
Quan hi ha un problema, s'han de provar possibles solucions, per això està la política. Tots sabem que sobren cotxes a les illes
Francament, és incomprensible: pel VAO tendran preferència busos, taxis i cotxes amb més d'un ocupant. AIxí que aquests no es trobaran mai embossos i aniran més ràpid que ara. És a dir, que els únics que tendran embossos seran els vehicles amb un sol ocupant. Com que per poc que puguin, evitaran anar tot sols, això vol dir que es reduiran els vehicles que circulen per aquest tram. Conseqüència: TOTHOM HI SORTIRÀ GUANYANT I EL TRÀNSIT SERÀ MÉS FLUID. I de pas evitam contaminar, congestionar Palma , saturació d'aparcaments, etc. etc. Com s'hi pot estar en contra si és un benefici per a tothom? On s'ha posat en pràctica, està demostrat que ha millorat molt la circulació. Què és lo que no s'entén?