Ya que estamos en pedir perdón, porque no empezó el PP con los millones de euros traspapelados en cuentas de paraísos fiscales de la era de Matas y compañía. Seamos justos con todos.
Pedir perdón o dimitir mejor?
Entrevista d’Alberto Magro a Juan Miguel Ferrer (17·07·16) -Pero sobre que se pida a los empresarios que paguen para no tener problemas de seguridad, algo les habrá llegado... -Alberto, aquí hubo años muy difíciles, muy complicados, en los que algunos policías actuaban más como armas de represión que para salvaguardar los intereses de la gente honesta. Hace tres años, teníamos más miedo a la policía que a algunos delincuentes. Entrevista d’Alberto Magro a Juan Miguel Ferrer (17·07·16) -En Magaluf, cuando la cosa se puso fea, Gabriel Escarrer salió en público, y con nombres y apellidos, arremetió contra los empresarios que hacían que todo se pudriera, incluido uno metido en líos en Platja de Palma, Cursach, definido en el sumario judicial como “la Paca de la noche”. Aquí ningún empresario limpio que se esté viendo perjudicado ha dicho nada. Ni ninguna gran familia a lo Escarrer, ni ninguna asociación. ¿Por qué? -Entenderá el porqué, ¿no? Si no lo decimos es porque no deberías decirlo, no quieres más dificultades. -Es decir, por miedo. ¿Tan poderosa es esta gente? -Sí, yo creo que sí. Lo son.
No se vos ocorresqui fer-ho, senyor Batle. El PP en ha fetes de pitjors, com tomar un pont modernista catalogat amb nocturnitat i alevosia, per llavors amb tota la cara dura i com si no haguéssin romput mai un plat, lluitar per un monument feixista decicat a un vaixell assassí mésxlleig quebpegar a un pare, entre moltíssims més desastres i mai en ha demanat, de perdó.Ben al contrari, encara se fan les víctimes i intenten fer creure que ténen raó.
Si solo tuviese que pedir perdón por el caso Cursac...
Un altre foraster…
Disculpas? DIMITIR, eso es lo que tiene que hacer.
Ara el PP mos vol convéncer de que la mare de Deu nom Joana.
Que escándalo mayúsculo. Que vergüenza. Nos han tenido enredados en este asunto para terminar así. Hemos perdido horas de nuestras vidas, viendo informativos y comentarios a millones para esto. Zombeados como ignorantes.
L’exdirector general de Seguretat Ciutadana i mà dreta de Pastor, Martí Capó, va decidir el juny del 2017 que ja en tenia prou. Tot allò fins i tot l’ha fet deixar Palma. “Aquesta gent, encara que tingui mesures cautelars -diu en referència als investigats-, té amics policies que poden accedir a les teves dades personals. I et poden localitzar”. Va demanar protecció -sense èxit- a la Conselleria d’Interior. “L’únic que tenia era la unitat d’escortes de Palma. A un d’ells -que també participava en la investigació de la presumpta xarxa de corrupció de la Policia Local-, un desconegut el va encanonar a Esporles”. Martí Capó, creu que no hi ha prou guàrdies civils ni fiscals per afrontar aquest cas. “S’ha fet feina de manera precària, basada en la bona voluntat”, apunta. Capó assegura que l’assetjament fins i tot va arribar a la primera jutgessa del cas, Carmen González, que, com ell, també va demanar el trasllat.