Cotxos, autopistes, contaminació, embossos, càncer de pulmó, canvi climàtic, desertització... Els vostres fills peperos estaran orgullosos de la vostra herència
Vaja, ara el PP reclama transport públic, però sempre s'ha dedicat a fer autopistes i a destruir els projectes de tren, com el d'Artà, o el tramvia. I el PP recuperarà el lloguer turístic, que per això són liberals al servei de les multinacionals.
No hay ninguna ciudad de España del tamaño de Palma que no tenga tranvía: Alicante, Murcia, Valencia, Sevilla, Bilbao, Zaragoza... todas tienen tranvía. Pero viene Sánchez a Palma, pone el dinero de Europa sobre la mesa para el tranvía... ¡y recibe insultos! Que lástima de gente.
@cabrianes .Por si se entiendo mal, eléctrico a batería ,no con cables.
Irresponsable es que el tranvía tarde 30 minutos en llegar del aeropuerto a plaza de España. Los responsables de ese proyecto tendrían que aprender a jugar al sim city por lo menos
Que inversión del gobierno central!? Si han disuelto las Cortes y a Pedro le quedan 2 meses. Fue una promesa para las elecciones que no se pretendía ni cumplirla
Irresponsable es poner un tranvía donde no hace falta lo mejor es con todo ese dinero poner autobuses eléctricos que esos si son ecológicos hasta que se rompan las baterías luego no se
Si tant important es, i tanta gent ho vol, que facim un crofounding i ho construeixin i mantenguin. En Joan March ho va fer amb s'Hospital de Caubet
Som i SeremLa qüestió és que gairebé tots els passatgers que arriban al aeroport de Palma no tenen com a destinació Palma o pl. De Espanya, sinó Cala Millor, Alcudia, Son Servera, Colonia de Sant Jordi, Artà, Calvià, etc.. Així que esta línia que es pretenia construir, per sustituir el bus 1 (que triga menys que el tranvia en el mateix trajecte) era simplement llençar el doblers per terra. No, perdó, al lobby del tramvia… que segur que erem bon amics d'aquests…
El nou Trambadia tendrà els següents efectes en els barris de Palma pels quals passarà: - Avingudes i Foners: Reduirà els renous i la contaminació. Passarà per la mitjana central, excepte en el tram final fins a la plaça d’Espanya, en que circularà al costat del centre històric. Es renovaran les voravies i el paviment a tot el traçat. Millorarà la connectivitat amb el centre de Salut Escola Graduada. Millorarà la connectivitat amb els centres educatius CEIP Escola Graduada i Col·legi St. Agustí. Els vials alternatius i els aparcaments de dissuasió es construiran abans de l’inici de les obres. - Nou Llevant: Connectarà amb la Capsa de Música, amb els espais de recerca de la UIB i amb el Districte Innovador Nou Llevant. També connectarà amb el Palau de Congressos i el conjunt de seus i espais administratius que s’hi ubiquen: DGT, Mercat de Llevant, IB3 Ràdio i IBAVI. Obrirà el barri a la mar a través de la connexió amb es Molinar. Millorarà la connectivitat amb els centres educatius CEIP Alexandre Rosselló, CIFP Francesc de Borja Moll, CEIP Joan Miró, CEIP Camilo José Cela i IES Antoni Maura. Millorarà la connectivitat amb el centre de Salut Emili Darder. Es mantendrà el carril bici, i es renovaran les voravies i paviment a tot el recorregut en el seu pas pel carrer Pérez Galdós. Els vials alternatius i els aparcaments de dissuasió es construiran abans de l’inici de les obres. - Es Molinar: Millorarà la connectivitat amb els centres educatius CEIP Es Molinar i EI Es Molinar. El carrer de Llucmajor reduirà el trànsit i millorarà per als vianants. Es construirà un nou vial de ronda per redirigir el trànsit actual cap a la zona nord, mantenint la connectivitat del barri. Es faran nous aparcaments a la zona de Son Bordoy. Els vials alternatius i els aparcaments de dissuasió es construiran abans de l’inici de les obres. - Coll d’en Rabassa: Millorarà la connexió del barri en transport públic. El carrer del Cardenal Rossell reduirà renous i contaminació. El trànsit es redirigirà cap a la zona nord, gràcies a l’obertura de nous vials alternatius. Millorarà la connectivitat amb el centre de Salut Coll d’en Rabassa. Es faran nous aparcaments a la zona, que podran funcionar com a dissuasius. Els vials alternatius i els aparcaments de dissuasió es construiran abans de l’inici de les obres. - Can Pastilla: Renovació completa del carrer Bartomeu Riutort, que serà un eix cívic que permetrà l’accés a veïns i vehicles i garantirà la connectivitat del barri a través del carrer d’Octavi August. Millorarà la connectivitat amb el centre de Salut Can Pastilla. Es crearan nous aparcaments a la zona, que podran funcionar com a dissuasius. Els vials alternatius i els aparcaments de dissuasió es construiran abans de l’inici de les obres.