Aineta tens molta raò.Colapsen la sanitat i el transport pùblic amb la beneitura de que sigui gratuit.Ahir horabaixa en el bus linea 416 hi havia un grup de magrebins i subsaharians molestan amb una escandalera.Els a vaig demanar que per favor deixasin de fer renou i la seva resposta va ser enrriurer-sen de jo que som un home gran que fa molts d'anys que emplei el transport pùblic.Això ho he denunciat al TIB i a la empresa concesionaria perque el conductor va passar de tot i va consentir que m'insultassin i me fessin befa.Això es lo que tenim aqui, gent que a l'hora de fer feina es passetgen molestant els ciutadans.Tota la vida cotitzant i pagant impots per rebre insuts i mals tractments.
El primer que fan els que arriben en passaport de turista es empadronarse, per aixi tenir metge i la tarjeta per anar amb el bus. Me m si els nostros imposts a partir d,ara reverteixen en Nosaltres.
Albercoc de puristas estamos hasta los mismísimos...........entiendes.......y el catalán purista se habla en catalunya. aquí el mallorquin. pero nunca se ha tenido suficientemente personalidad. en exámenes de catalán te prohiben utilizar el artículo salat.QUE FALTA DE RESPETO HACIA LAS ISLAS..............seguid, seguid apoyándo a este cancer.....
Si, pero la lengua en primer lugar.
Sa llengo domes dona de menjar a 4 anti patriótics.
Pues sin haberles votado, estoy de acuerdo con estas propuestas.
Con estas cuatro cosas ya me doy por satisfecho, adelante Vox.
Ms hammerUsted: "La izda no ha sido ni es democratica en su vida, basta mirar a la historia" Pues sí, basta mirar la historia de los 40 años de franquismo para darse cuenta de la "democracia" en la que cree usted.
Ojalá se cumplan !!!!!!!
Lo han pensado bien, todos los que tienen multipropiedades tienen 100 días para dar en herencia lo que les sobra , y sin pagar un euro. Personas de la clase obrera no se permiten comprar a los precios que están los pisos. Los compran personas con poder adquisitivo medio alto. Aún así estas y las otras propuestas y acuerdos son para aplaudirles. Si cumplen con lo pactado se ganan la confianza de los ciudadanos.