El Dimoni CucarellBueno habrá que darles los cien días de paciencia, pero no dude ni un momento que yo seré crítico gobierne quien gobierne
Cada horabaixa hi ha un grupet de senyores, de bona presència, que seuen a l'ombra del ficus de la plaça del Mercat, mentrestant les seves tribus de moneies pujen, baixen i es pengen de don Antoni Maura i de la veritat despullada (però vestida). En certa ocasió va passar un guardia i l'hi vaig comentar. Molt amablement em digué que tot d'une, quan acabàs el que feia, hi aniria. En vaig quedar pel revolt, disimulant just darrera un chiringuito il•legal que hi ha al cantó de la plaça. Quan s'hi acostar el senyor guardia, em vaig fer creus del que estava veient. Va resultar que una d'elles (una senyora, no una moneia) i el guardia eran vells coneguts, i tot va ésser un seguit de bessades i esclafits. Les senyores, les moneies i don Antoni segueixen allà talment, i a un servidor tan sols li queda menjar morena...i votar a Sumar!
SandíafrescaVares tudar el teu voy. Em sap greu...
M RBen cert, ara més que mai...
Les branques dels arbres que hi just devora l'escultura den Martinez Pavía (una de les imatges que ilustra la notícia), duen allà des de la setmana pasada. Supòs que varen fer una podada "expres" al més pur estil Martinez, i ja ho veis, arrancada de cavall i arribada d'ase. De moment ja han tudat casi un terç dels cent dies de gràcia i res de nou...
Quien ha mandado los últimos años tenía ningún interés
Palma fa oi. Sa brutor i sa deixadesa que hi ha es casi de pais tercer mundista. Esperem millori, que no es dificil.
llamar "esculturas" a ciertos bodrios es muy arriesgado
Esto tendría que estar arreglado con un nuevo ayuntamiento porque yo le voté para que esto no sucediera señor el alcalde por favor ponga solución a esto le votamos para que no pasase esto.
Es lo que pasa cuando la sociedad del espectáculo interfiere en el proceso de aprendizaje de la ciudadanía , acompañando el mismo con una actitud pedante e inconsciente por parte de las autoridades políticas , sociales y culturales , amén de una pedagogía que solo sirve para ser un esclavo sin cabeza . La falta de sensibilidad es tan latente que no nos fijamos ni en el prójimo . Por lo tanto , contemplar una escultura requiere de una mirada singular y de un sentido del vuelo no apto para laberintos