Una solució fàcil és que els directius del tren de Sóller assumeixin que el servei que ofereixen no és públic, només pensat pels turistes, per reforçar la imatge de part temàtic de tota illa.
guillemUn problema greu del tren de Sóller és que no és un transport públic, és un transport col.lectiu que se n'ha aprofitat de subvencions públiques i un tracte de favor dels polítics que fa uns anys gestionaren la seva actual concessió: simplement un negoci particular, una caricatura de Sóller.
Crec que els promotors d'aquest moviment vacinal s'equivoquen, especialment perquè el problema de Sóller no és només dels qui tenen cotxo i necessiten aparcar-lo, és un problema de tots, també dels qui, sense tenir cotxe, no poden caminar amb seguretat pels carrers, sense voreres i/o amb voreres d'amplada impracticable. Regidors de l'ajuntament de Sóller: dove sei?
La finalidad de la ORA nunca ha sido prestar un servicio público; siempre ha sido para recaudar.
El qui té cotxo ha de pagar el seu aparcament. El preu del m2 de construir aparcament a pobles pot esser de 300 euros, si necessita 30 m2 per cotxo, surt a 9000 euros per aparcament. Construir un edifici que per fora sembla un edifici de tres pisos (12 m. de altura), amb dos subterranis, planta baixa i tres pisos a un solar de 500m2, calcula el preu de aquest edifici, hi ha cotxos nous de manco de 15000 euros, més una inversió en tres aparcaments per cada cotxo, costeria 15000 + 27000= 42000 euros. Per la foto hi ha cotxos de més de 42000 euros, que aquests cotxos se poden substituir per un cotxo de 15000 i tres aparcaments. Torn an el principi, això dels aparcaments ès un problema dels que tenen cotxos i els polítics no han de dedicar cap euro a resoldre aquest problema.
PruneitorToda la razón del mundo...por eso te han puesto tantos negativos.
Tapien el túnel. Soller dejó de ser un paraiso desde que se abrió el puñetero tunel.
Con sensores para medir si hay parking o no el Pp lo arregla
Limitar las unidades por vivienda eso en los pueblos para empezar hay viviendas si viven cinco tienen cinco coches por ejemplo.
JuanA Bunyola hi ha estació però no tren, ningú ho agafa. A Bunyola, els bunyolins només miren i veuen com passen els dies, sense els canvis necessaris perquè els seus fills i/o nets tenguin un futur millor.