user HOLA "En Pau"! | Hace más de 7 años

Uep! Què n'ets de profund.

user En Pau vos saluda !!!!!!!!!!!!!! | Hace más de 7 años

Veig que alguns s'han divertit!! M'alegra, me fa feliç que vos divertiu, cada vegada que voltros vos divertiu me divertiu i me feis feliç a mi!! Sou com uns ninets consentits (o sense "com") amb una pilota nova per jugar que vos apressau a foradar. Sou tan curtets que no vos n'adonau del ridícul que feis, de veritat. Sabeu què heu aconseguit? res en absolut. Mirau-vos-ho amb una mica de perspectiva i ho notareu (si és que sou capaços) que la gent que entra a llegir és més espavilada del que vos creis. Sou divertits, com un Mr. Bean maldestre en la seva millor època que se passeja per UH, i com ell, amb cada passa que donau, amb cada gest que feis, vos engantxau els dits (o "los" dellonses amb la tapa del piano, com deia aquella cançó entonada per preadolescents incapaços de madurar i que se volien fer notar). Com que heu personalitzat en mi, la meva bona educació no me permet no contestar i, com que me feis feliç, m'ha vengut de gust compartir amb voltros la meva alegria.

user Malalts digitals a preu | Hace más de 7 años

Eh! @En Pau: estau obsesionats en el propagandisme polític sectari. Malalts digitals (...).

user P | Hace más de 7 años

Curioso que la hermana de Hila, al ser alcalde, obtuviese una jefatura en el SOIB. Curioso que la esposa de Hila, al ser alcalde, obtuviese una jefatura en el Consell.

user Jary | Hace más de 7 años

DIMISION

user @Joan | Hace más de 7 años

El alcalde no es un titere a otros les mueven los hilos encima cobran.

user S.LL. | Hace más de 7 años

No, ahora ya no tiene importancia la corrupción policial q generó el PP con permiso del P$Ø€, no, no. Ahora tiene importancia unos supuestos pagos, que "DICEN" q se hicieron mal. A esto se le llama desviar la atención de lo importante. Y de los delincuentes corruptos qué, que eso si que está en trámites judiciales, y no esta chorradas que son elucubraciones sin probar ni nada, sólo difamación barata contra Som Palma y Podemos. Que se os nota, peperos y pesoeros.

user Uffff! | Hace más de 7 años

Com.són els peperos! Els han descobert una trama mafiosa, i ells demanen rl cap de n'Autora Jhardi, que probablement sigui una mentida. Uf, uf, enfora me faig jo d'aquesta gent!

user jon | Hace más de 7 años

UNA CARA SON MIL PALABRAS , NO QUEDA NADA

user MONTESQUIEU | Hace más de 7 años

Sr. Alcalde, le recuerdo que en este país existe algo que se llama PRESUNCIÓN DE INOCENCIA y que las medidas cautelares administrativas de suspensión de empleo y sueldo no pueden ser, en ningún caso, un castigo. Vergonya cavallers, vergonya....