user Podemos? | Hace más de 7 años

Podemos ser más tontos y payasos??

user templario | Hace más de 7 años

Los documentos de expulsión y recurso los ha publicado la prensa. El procedimiento disciplinario carece de todo fundamento juridico ya que no contempla lo basico de cualquier expediente como trámite de audiencia, alegaciones, pruebas, etc. Ya por eso es nulo de pleno derecho porque causa indefension. Y se lo digo porque algún expediente disciplinario como instructor he hecho. Y los motivos de expulsión nunca pueden ser por una intención futurible no realizada como es el votar contra los presupuestos que no ha hecho. Es lo que he leido. Creo que las noticias hay que analizarlas y contratarlas. Sirva como ejemplo el caso de nadia que el diario el mundo ha tenido que pedir disculpas. Un saludo

user Josep Miquel | Hace más de 7 años

Quins altres articles si es pot coneixer, i en tenir un poc de temps que no hen tenc gaire li pegaré una ullada, perque no es tracta de fer interpretacions a tot l'articulat del reglament els articles intervenen, o poden intervenir, si hi ha una coherencia amb l'assumpte i no ho poden fer si es tracte de temes diferents, i per descomptat que si t'han votat 50 si pot donar peu a que et llevin 8, si el reglament diu que si no formes part del Partit et poden llevar no es una operació matemática, es norma jo diria que imperativa. AZra aprendre no està mai de mes, ja hem dirà quins articles poden intervenir.

user Josep Miquel | Hace más de 7 años

De moment templari jo la tenc pel que fa a que ja està expulsada, ara si el recurs al Comité Nacional li dona la raó, en que no sigui molt exacte, ja que expulsada hi està, no tendré inconvenient en darli la raó, i ben igual si segueix presidint el Parlament. Ara crec que ho te fotut acertar en els dos casos. Lo que veig es que no hem dona la raó a mi de que expulsada hi està peró amb dret a recurs, i tampoc diu ni pruna de que han demostrat en aquest cas, salvo que no hi hagués cap motiu per l'expulsió, que ja li he dit que no ho se al no haver vist cap document, que han fet lo que no fan els altres. Miri el PP en Rodrigosaurio suspés de militancia i s'apunta a tots els saraus, i no es perque sigui dilluns.

user En Pau | Hace más de 7 años

Personalment mai m'ha fet el pes na Xelo Huertas com a Presidenta del nostre Parlament ni que aquesta Presidència estigui en mans de Podemos, ara, si això forma part dels acords entre les tres forces s'ha de respectar i si na Xelo ja no pertany a Podemos supòs que són ells els que han de proposar una altra persona, esper que consensuada, i que dignifiqui i no acabi desprestigiant una figura tan important com és la Presidència del Parlament.

user jenica | Hace más de 7 años

S.O.S

user templario | Hace más de 7 años

Otra cosa. El reglamento, que conozco bastante bien, no solo esta formado por el artículo 36.c sino que hay otros articulos que pueden intervenir. No soy catedrático de derecho constitucional pero desde mi modesta opinión este apartado lo podría ser. El simple gevho que me hayan votado por ejemplo 50 no puede dar pie a que me quiten 8. Otra cosa es que la Presidenta quiera aprovechar los recursos que le da la legislación vigente. Un saludo

user templario | Hace más de 7 años

Sr. Josep miquel. Espero, y lo mismo haré yo, de darme o quiyarme la razón cuando se resuelvan los hechos.

user Josep Miquel | Hace más de 7 años

Per cert templari, dubta que deixi d'esser Presidenta? el seu nivell de coneixements juridics es veu que no arriba a coneixer el Reglament del nostre Parlament. Igual es que el dia que l'explicaven vosté va fer xcampana. Si es així el revisi i després doni la seva opinió sobre si seguirà o no de Presidenta.

user Josep Miquel | Hace más de 7 años

Vaja tal pareix que el nivell de coneixements juridics del templari son similars als que ell critica. Miri està expulsada ja per decisió del Comité Disciplinari, o com es digui, de Balears, i si son garantistes ja que te dret a recorrer la decisió al Nacional. No se la dona per expulsada hi està excepte que l'instància ulterior no ho revoquí. No es el que pasa a l'ambit juridic, ilustre templari? Suposo que vosté deu esser com a poc catedràtic de Dret Consititucional vist que es un tema de partits politics, o no? Un altre assumpte es qui te raó que sensa haver vist tots els arguments no es pot dir, ara garantista si que ho han demostrat i que, si es cart, que es igual si es un alt càrrec si l'ha feta al carrer. En coneix visté altres de partits que facin el mateix? I per cert li puc assegurar que no soc ni militant ni votant de Podemos.