Fa 50 anys vaig deixar Mallorca. Vaig viure a 4 ciutats espanyoles, sense cap problema i molt feliç. En 1974 me vaig instal·lar a Catalunya. Quan vaig deixar Mallorca, a sa meva família eren tots mallorquins de cap a peus. Quan vaig arribar a Catalunya, era una delícia viure en un poble pròxim a Barcelona, me sentía com a casa meva. 2018; avui a sa meva família de Mallorca hi ha uns quants independentistes catalanitzats. En aquest poble pròxim a Barcelona és molt desgradable viure. Sa família que vaig formar a Catalunya, dividida entre indepes i no indepes, ja casi no es ni una familia. ¿Que dimonis ha passat aquí? Mentres, un Pasmarote a Brussel·les. Un poeta ben mallorquí deia aquesta estrofa i jo li canviaré una paraula: “Mallorquins, siau qui sou, no renegueu de vostra sang”. Per acabar, Mallorquins, siau que sou y deixauvos de collonades. (El poeta no possave Mallorquins, el deia es nom des poble, pollençins)
Esto no ocurrirá si los catalanes dejan de meter las narices en Baleares, ya que aquí tenemos unos políticos catalanistas, en vez de cuidar y fomentar nuestras costumbres y tradiciones.
Los mallorquines no son catalanes ni valencianos.
Todos los comentarios son de la misma cuerda, que país! Tots els comentaris són de la mateixa corda, quin país! No sabeu el que és llibertat de pensament i democràcia. Democracia és fer cas a les majories encara que no t'agradi.
Sois unos héroes
Pasará, bueno ya está pasando con la francina, es más radical que Puchi, y nos lo tenemos merecido, nos cambian el nombre a la calles, nos tiran monumentos.... nos borran el mallorquín para que solo se hable catalán etc.... merecido lo tenemos
Quina vergonya, seria interessant sabre qui està darrera de SCC, per jo es la dreta mes extrema, es la meva opinió...
Esta sociedad civil catalana es la que realmente ha conseguido de momento parar este estado fascista catalanista donde se adoctrina en el odio a lo que es español, donde se actúan como auténticos fascistas. Gracias a estos comprometidos valientes con riesgo físico y laboral, son los grandes héroes defensores del derecho y de la democracia. Madrid de Felipe González tiene la culpa y ya la locura con Zapatero, Maragall y Montilla, los que han potenciado este fascismo catalanista y son tan culpables como ellos. Aquí tenemos una figura del mismo porte, Francina Armengol.
Hace más de 15 años que lo estan intentando en las escuelas. La diferencia es que nosotros no somos tan tontos y nos damos cuenta. Siempre pasa cuando esta el psoe en el govern. Es una verguenza
Hay que erradicar el nacionalismo...cueste lo que cueste