"Jo mateixa" s'ha clicat la maneta vermella pretenent ticar-li a la verda, i ara no m'ho deixa canviar... Estic amb tu completament. Aço s'ha d'aturar. A mi em va passar una cosa semblant quan era jove, i van ser uns altres homes qui es van ficar pel mig i me'ls van treure de sobre. Ara que es visible el problema, no lluitem dones contra homes, lluitem tots junts contra aquestos fills de puta, mala gent, i acabem amb ells. Tota la bona gent contra els troben justificació al abus, siga del tipus que siga...
Tenc 50 anys, amb 20 vaig deixar d'anar a ses avellanes per situacions d'aquest tipus, no sabia que podia denunciar, de fet, no m'haguessin fet cas, o m'haguessin culpabilitzat i me vaig autoeliminar d'aquesta part de la festa. I duia roba, si, en resposta a un comentari més amunt. Ja és ben hora que posem límits a tant d'abús. Les dones volem esser a sa festa i respectades, tant si duim molta o poca roba. Aquest comentari no el fariem respecte a un home que va amb calçons curts i fora camiseta, no? QUe jo dugui camiseta de tirants i calçons curts no dóna dret a ningú a que em toqui sense el meu consentiment.
Malditos refugiados....ah, no , que son españoles como los de los sanfermines. ...
#pepe Por la valoración que le han dado a tu comentario pase parece que aún estamos muy lejos de responsabilizarnos, para empezar me atrevería a decir que ni se entiende lo que has escrito. Yo estoy contigo, creo que poco más hay que decir.
Pablo por ese comentario te deberían de detener a ti también!!!
"...Y les arrancan la ropa", dice el artículo. Hmmm... pero... ¿llevaban ropa?
Me encanta que estas cosas salgan a relucir ahora como si de repente se pusiera de moda
Panda de anormales que se comportan así cuando se juntan con varios amigos y van un poco bebidos. Se divierten haciendo daño o humillando a las mujeres entre otras cosas , yo a esta escoria los pondría en fila y les daría su merecido uno por uno ya que son unos cobardes.
Egia da, arrazoi duzu, Jorge!
La culpa no la tiene la mujer. Repito, la culpa no la tiene la mujer. Repito, LA CULPA NO LA TIENE LA MUJER. Me he sentido muy atraída hacia tipos en el ascensor/ gimnasio/ etc. en ningún momento se me ocurriría agredirle sexualmente, o tocarle la p**** poruqe se le marca en el pantalón de chandal, en ningún momento se me ocurriría decirle que no se ponga eso, que me pone cachonda, o que no vayan sin camiseta enseñando los músculos porque me excita... Tenemos una visión retrógrada de lo que es el sexo y también de el respeto. Un cuerpo no es de nadie sino de uno mismo, A VER SI ENTIENDEN ESO DE UNA VEZ. Y un hombre no es un animal que no es capaz reprimir sus instintos.