user Ita | Hace más de 12 años

El orden no altera el producto: 1.- que tornin lo robat, en De Santos ho va fer. 2.- Baixada de sous als qui sels pujaren quant no era hora, i en carácter retroactiu. 3.- Llevar carrecs, institucions i de es q sol ser dicen per col.Locarno amics.

user joana22 | Hace más de 12 años

Puès si, que pierde el norte rapido ¿ que hara cuando lleve un añito mas? cualquier barbaridad ya que su meta es ser MINISTRO a toda costa, menudo lumbreras, menuda decepciòn, que rapido nos ha metido mano en la cartera, estoy a la espera de ver ¿ que impuesto mas nos va a subir ? este no se entera que de un sueldo aveces tienen que comer 5 personas y pagar hipoteca, ¿ serà cegata el tio ?

user tom | Hace más de 12 años

Aquí només hi ha una solució i ni uns ni altres (PP o PSOE) le volen prendre, que és reduir els càrrecs polítics, reduir els caps, i treure a tota la gent que han posat a dit a dins les empreses públiques. Mentre, tornam a tenir dèficit.

user rx | Hace más de 12 años

bauza que verguenza , acabo de enterarme del politico de la EMT se a subido un 18 por ciento que verguenza , al carcel.

user toni | Hace más de 12 años

Aquest Govern l'únic punt del seu discurs electoral que cumpleix és l'atac contra el català. La resta fum, fum ,fum. Aquí el deute gran es va generar al Govern Matas. A més el gran problema és que Espanya no ens estima, només els nostres doblers. Tenim una balança fiscal que fa plorera. Independència JA!

user troyano | Hace más de 12 años

biel fus esto diselo a los dirgentes de la comunidad de Madrid, Valencia, Murcia, castilla León, Castilla la Mancha, Extremadura o sea a todo el pais, no sera que el Estado no pago a su hora las transferencias que debía?

user Es tio del vespino | Hace más de 12 años

Meam Bielet ... tu et creus tot lo que escoltes no ? Saps que abans d'arribar el "pacte de desastre" (com li dius tu), la deuta de la Comunitat Autònoma ja era de cifres inmenses gràcies al anterior govern del PP ? Metros submergibles, obres sobre obres (Parc de les Estacions), llaunes de cola-cao, etc ... Que has de venir tu a dir que el pacte ho va fer malament ? Ara, com sempre a les Balears, ens pujarán la benzina, els impostos i qualsevol cosete que els vengui en gana ... l'únic que ens baixarán son els calsons !

user Lina | Hace más de 12 años

Pus si suben el ITP, menos casas se venderán y menos se moverá el sector inmobiliario, es decir que los bancos no podrán sacar los pisos que tienen en stock y , por tanto,no darán préstamos hipotecarios.

user vs | Hace más de 12 años

La voracitat de l'Estat arriba a un punt tan excessiu, que, amb el temps, l'economia submergida arribera a aparèixer, malauradament, com una forma de resistència i com un deure. Per favor, menys d'impostos i més de reformes! No em faig il.lusions. PP i PSOE són menys diferents que no ho sembla. Ambdós partits estan dominats per membres de la burocràcia i funcionaris que només canviaran un parell de coses, i sota pressió.

user Anti PP | Hace más de 12 años

biel fus: os pasaréis 4 años hablando del pasado, hipotecando nuestro futuro (y acusando a todo el que no piense como vosotros de rojos, radicales y catalanistas).