Amb molt poc gust, com totes les places i parcs de manacor.... Perquè a Manacor no tenim infrastructures per gaudir els mes joves, ni unes tristes porteries a un parc.
Lo único idílico es que ningún vecino de este camino público pone en duda el derecho de paso, como hacen los jetas en otras fincas. La mayoría de caminos públicos son más idílicos, a pesar de los vecinos colindantes...
estaria muy bien, ya que es de uso publico que tambien se respetasen las normas sobre personas con discapacidad. actualmente no pueden circular, al estar el suelo lleno de gravillas i tierra suelta, habria que asfaltar o hormigonar el recorrido, ahora es un claro ejemplo de discriminacion hacia las personas con discapacidad.
LA VIA VERDE la aprovechan muchos vecinos .y turistas de manacor arta son servera etc.es un valor añadido ala zona del llevant.EL TREN Seria un gasto enorme para un tren obsoleto del siglo pasado,que tardaria en su trayecto a palma mas de dos horas
Mallorca hauria de tenir una xarxa completa de camins adequats per caminar o anar amb bicicleta, però això MAI ha de condicionar el retorn del tren, un mitjà de transport ràpid, segur i eficient que ens obriria les portes al futur. VOLEM EL TREN DE LLEVANT!! VOLEM EL TRAMVIA DE LA BADIA DE PALMA!! VOLEM TREN FINS A ALCÚDIA!! VOLEM EL TREN DEL MIGJORN!! Que no ens enganin, si es vol es pot. Tot això val com uns pocs quilòmetres d’AVE i seria utilitzat per molta més gent! #PERUNBONFINANÇAMENT
Tren ya.
Eso si, el Pacte ya compró los trenes que tenían que pasar por allí, y pagados y guardados en las cocheras están . . .
Quina pena que aquesta Via Verda de Manacor a Artà que utilitza l'antic recorregut del tren sigui de gravilla. D'aquesta manera impediu que tot el col·lectiu de persones amb discapacitat física i pares i mares amb cotxets d'infants el puguin utilitzar amb normalitat. Les rutes verdes del Pais Basc que jo conec són de ciment o de terra dura. Ben cordialment, Guillem Fullana Vanrell Mallorca Accessible per a Tothom
Simplente un cagadero de perros, no se puede caminar tranquilo en los 2 primeros km. Da asco mejor que vuelva el tren.
Al passatjar per ella, veus la destrossa que se va realitzar d'arbres, arbuts... el que l'envolta ara és una zona àrida, trista, seca amb poca vegetació... Molt trist. Que podrien fer els ajuntaments? Posar bancs i papareres, sembrar mes arbres autóctons, no basten els que varen sembrar, que la meitat no han surat... Hi ha d'haver un manteniment.