El Mallorca derrota al Elche y ya es campeón de invierno

|

Valorar:
Visto 2743 veces
preload
Lago, uno de los mejores mallorquinistas este domingo, pugna con un jugador del Elche.

Lago, uno de los mejores mallorquinistas este domingo, pugna con un jugador del Elche.

19-11-2017 | Miguel Ángel Borrás

Real Mallorca 2-0 Elche

Real Mallorca: Manolo Reina, Sastre, Bonilla, Raillo, Xisco Campos, Pedraza, Lago Junior, Salva Sevilla (Damià Sabater min.80), Abdón Prats (Alex min.67), Álex López, Ferran Giner (Roigé min.61).

Elche: José, Tekio, Adrián, Primi, Gonzalo, Manuel, Nino (Benja Martínez min.76), Iván (Lolo Plá min.67), Provencio, Collantes (Calero min.51), Diego Benito.

Goles: 1-0 Lago Junior min.47, 2-0 López min.54

El Mallorca sigue imponiendo su ley. Este domingo, ante más de 7.000 espectadores en las gradas de Son Moix, ha derrotado el Elche (2-0) gracias a los tantos de Lago de penalti y Álex López y ya es campeón de invierno a falta de cuatro jornadas para acabar la primera vuelta. Con esta victoria da un golpe casi definitivo a la liga, a pesar de que restan 23 jornadas para el final del campeonato.

Con el once de gala, una vez recuperados Marc Pedraza, que estuvo acompañado por Salva Sevilla, Abdón Prats y Manolo Reina al equipo de Vicente Moreno le costó entrar en el partido. Los primeros minutos fueron de tanteo entre los dos conjuntos sabedores de la calidad que había sobre el césped.

Sin disparos entre los tres palos iban pasando los minutos. Lo intentó el sempiterno Nino desde lejos y Salva Sevilla desde medio campo pero el marcador seguía sin moverse. Las defensas se imponían a las delanteras. Parecía que los bermellones se dejaban todo para el segundo acto. Y así fue.

Nada más arrancar el segundo acto, en el primer minuto, el partido cambió y casi se terminó. Una buena acción individual de Abdón acabó en penalti y expulsión de Tekio. Lago asumió galones y abrió el marcador. Todo lo que no se pudo hacer en 45 minutos se logró en solo 1.

A partir de este momento y con un hombre más, el Mallorca jugó a su antojo. Era un vendaval. Llegadas por derecha, por izquierda...El Elche, desbordado en ese momento, seguía en shock tras ver que todo se iba por la borda demasiado rápido.

La marcha más que metió el equipo de Vicente Moreno tuvo su premio. Olieron la sangre y la encontraron. En el 54 Álex López decidió que la contienda se iba a acabar. El delantero catalán recogió un balón dentro del área y batió a José Juan a la segunda oportunidad, ya que la primera la atajó muy bien el veterano guardameta.

Gol y triunfo y campeonato de invierno a falta de más de media hora para acabar el partido. Duro trayecto hasta el final del choque para el Elche, impotente y sin fuerzas para acortar distancias. Lago seguía 'on fire' y la mejor jugada del partido, donde se deshizo de todos los jugadores alicantinos que salieron a su paso. El marfileño ha demostrado que es un jugador de otra categoría.

Tres puntos más y la distancia con el segundo ya es de 13 puntos. De 14 con el tercero, el Elche. El Mallorca ha podido dar este domingo un golpe casi definitivo a la liga. Sí, a la liga, a pesar de que restan 23 jornadas para que termine.

Comentar

* Campos obligatorios
AnteriorSiguiente
Página 1 de 6

Jutipiris
Hace 25 días

@Antoni: No passis pena, no m'ho "cuiré" malament; en tot cas m'ho agafaría malament. Les persones, les idees, els peixos, s'agafen; el que tu dius, supos que "collir", es per les patates, les figues. Pot ser, al començament el joc no era preciós, però es guanyava. Ara, quan el Mallorca diu ¡anem-hi!, els contraris son literalment enderrocats. I la cosa dels arbitres, trob que fa riure. Al manco els mallorquistes ens esbutzam de riure.

Valoración:2menosmas

Gatolandia
Hace 25 días

Antoni,nomes fas blablablabla,ja no saps que has de dir,hem superat es repte de jugar amb es dolents i bons com tu dius,jo no.Hem de tenir respecte a tots.Ja pots seguir plorant.Tesperam a Son Moix,i ja te dic que riurem molt amb es teu equipucho,segueix plorant nin petitrabios.Te pensabas que el Baleares seria aquest any el equip de ses illes number one,pues ja ho vous , a 22 punts i pujam

Valoración:2menosmas

Antoni
Hace 25 días

A jutipiris. Tampoc te passis ni te lancis ara del magnífic joc que ha fet el Mallorca (he vist qualque partit per la tele) perquè contra el Baleares si no hagués estat per l'àrbitre no sé que hagués passat... Després vareu tenir una sèrie de partits a dins Son Moix que telita com els vareu guanyar 1-0 (de penal) i gràcies. El joc que diguem no era del més bo. O sigui que si no hagués estat per segons quins àrbits aquesta diferència no seria tan grossa!!! No t'ho dic de mala manera només un comentari que te faig. Esper que no t'ho cuiguis malament. A veure si el Baleares espabila a temps i podem tenir 2 equips de Balears o més lluitant en els playoffs (seria ben emocionant).

Valoración:-4menosmas

Ros
Hace 25 días

Antoni, lo teu ha de ser desesperant esperant sempre sa caiguda del Mallorca, quan duim 22 punts al teu equip

Valoración:2menosmas

Jutipiris
Hace 25 días

@Antoni: Ja diuen que rectificar es de savis. Però jo no t'he fet rectificar, sino el Mallorca, pel magnífic joc i resultats que ha assolit a n'aquests 15 partits. Fer primer sí garanteix que, si guanyes la primera eliminatòria, ascendeixes, cosa que no passa en els altres cassos. I, per una altre part, a totes les categorìes, des de que hi ha 3 punts per vistòria, perdre un parell (mallorqui) de partits pot ser important; el que passa es que l'avantatge del Mallorca es tan gran, que pot tenir (i segurament la tendrá) una crisi, i encara conservar el liderat. Salutacions, Antoni.

Valoración:3menosmas

Antoni
Hace 26 días

Jutipiris. Com te vaig dir quan s'hagin jugat els partits importants xerraríem. Com a balearico vos he de dir que després d'aquesta victoria contra l'Elx heu demostrat que sou un candidat important a tenir en compte de cara a l'ascens. Esperem que a la segona volta no s'acabin les piles ni la puntería perquè a n'aquesta categoría no guanyant una sèrie de partits has esgotat ben aviat les diferències. Això si, pensau que quedar primer no vos garantitza res.

Valoración:-6menosmas

@QQfate
Hace 26 días

Jajajajajaja!!!

Valoración:-5menosmas

juas
Hace 26 días

TrosDePa te recomiendo un psiquiatra, no estás bien de la cabeza.

Valoración:17menosmas

Fugillama
Hace 27 días

Vamos paso a paso, es in proyecto a largo plazo, ño importante es que tenemos una aficion estusiasta, in entrenador famtastico, y por ultimo unos dirigentes que han cambiado el pesimismo impregnado por los anteriores donde tido era oscuro y negativo, aupa Mallorca.

Valoración:12menosmas

TrosDePa
Hace 27 días

Aguanti fort l'equip menor de la representació dels nostres Països amb Balears dintre. Perrque també volem representació a categories inferiors. Visca Catalunya, la República i els Països Catalans lliures de la corruPPció.

Valoración:-47menosmas
AnteriorSiguiente
Página 1 de 6