La Institució Francesc de Borja Moll se constituye para conservar el legado que se encontraba en poder de la Editorial Moll, cerrada a finales de 2014, tras entrar en concurso de acreedores, despedir a la plantilla y vender a precio de saldo cientos de volúmenes en su nave del polígono de Can Valero.
La Institució Francesc de Borja Moll nace para preservar el legado del fondo editorial
También en Noticias
- Jaque a la okupación de viviendas: los desahucios pasarán de ejecutarse en años a semanas
- La nueva (y molesta) moda que se extiende por Mallorca
- El profesor condenado por acoso se reincorpora y los padres de los alumnos estallan: «Pone en riesgo a nuestros hijos»
- Los okupas detenidos en Palma intentaron tirar por la ventana a los amigos de la dueña del piso
- Bombogénesis: ¿qué es y cómo afectará a Mallorca?
4 comentarios
Para comentar es necesario estar registrado en Ultima Hora
No diguis animalades!
Idò jo que me pensava qu'es que s'havía carregat es legat cultural de Mossen Alcover, cedint àn es catalanistes en lo que Mossen Alcover may vá cedí, vía estat En Borja Moll. ¿Ò ês qu'En Moll vá fé colque reedició dets originals de ses rondayes mallorquines respectant s'ortografía original de volums tan interessants com son s'ú, es dos, es tres y es cuatre? ¿Y avón ês sa gramática en sa que feya feyna Mossen Alcover, de sa que xerra varies vegades àn es Bolletí des Diccionari? ¿No vá sê En Moll es que se vá fé cárech des papés de Mossen Alcover?
Per a mi va ser una descoberta llegir els tres volums de memòries de Francesc de Borja Moll, escrit amb una prosa clara i amena, un testimoni per a setenta anys en l'història de les nostres Illes. Hom pot retreure només certa discreció sobre les etapes un poc conservadores o dretanes de la seva vida.
Això se paga amb les quotes dels socis. Però si hi hagués subvencions serien més profitoses , ja que és una deensa de a Cultura, que les que han rebut fins ara el Circulo Balear i la Fundación Jaime Tercero, que cobraven per destrossar el nostre legat cultural. .