Sineu11/06/14 0:00
Un tren de los Serveis Ferroviaris de Mallorca que cubría la línea Palma - Manacor se ha averidado hacia las 12 del mediodía de este miércoles en el tramo entre Sineu y S'Enllaç, por causas que aún no han sido explicadas por la compañía ferroviaria. Pasajeros que están en el interior de los vagones han explicado en las redes sociales que llevaban más de 30 minutos parados.
11 comentarios
Para comentar es necesario estar registrado en Ultima Hora
Yo estaba en el tren, y eso de las 30 personas, no se de donde lo sacan, habia mucha mas pues venia un grupo de escolares tabien. El tren ya venia sin aire acondicionado y de pronto parecio que descarrilaba, hizo un fuerte ruido y siguio un poco hasta que se paro. No se pueden imaginar el calor que hacia, sin aire y con las puertas cerradas, hasta que pedimos que al menos las abrieran. El resto si fue como lo cuentan,vino otro tren y nos remolco. Eso si, nadie nos pidio disculpa por lo sucedido.
Jo trob que el servei de tren és excel.lent entre Palma i Inca. Pel que fa a la línia Palma-Manacor, la trob lenta i poc moderna, amb massa aturades, sense parlar de l'exsitència d'un enllaç. No tenc xifres, emperò aquesta diferència em sembla traduir-se, d'una ullada, en el nombre de passatgers d'ambdúes.
Que mentiroso este que dice que en el tren van treinta personas. Yo el otro día cogí el tren hasta Inca e iba lleno, con gent de aqui y también turistas. Se ve que el no lo coge nunca.
Jo als governants que volen carregar-se els transport públics, els desitjo que tenguin un problema i no puguin conduïr . Veuràn que bé s´ho passen sense poder anar enlloc, no tan sols a fer feina o al metge.
al tren de lalinia de manacor puja molta gent, a totes hores. Ara la maquinaria sespatlla de tant en quant, el que pasa es que la gent a vegades vol que se li doni tot fet.. Els qui parlen que hi pujin algun viatge i sabran el que es transport public a Mallorca. El que no pot esser que a Mallorca hi hagi quatre sistemes dexplotacio diferents com es el tren diesel, lelectric, el tramvia i el metro. Com es pot pagar tot aixo. Es poden gastar 5 miliond deuros per la via verda feta damunt terra no fertil, 4 milions deuros amb les barreretes a les estacions, etc, i no hi ha diners per a la puntualitat dels trens?
I qué si és deficitari? Si dóna servei a trenta persones bén donat està. El que és una inmoralitat, és privatitzar les elèctriques i gasísitiques, salvar bancs amb doblers públics, donar la feina dels funcionaris a empreses privades, que a més de manejar les dades privades dels ciutadàns fan la feina malament i causen molts perjudicis, subvencionar escoles privades mentres les públiques es cauen a bossíns i no mirar-se qui contracten per aqueixes escoles, i moltes altres malifetes. L´Estat, les autonomies, els ajuntaments, els consells i les diputacións i la Justícia no son empreses, son organismes públics per donar servei als ciutadàns, estàn finançats amb els seus impostos i no es pot fer negoci amb el que és dels altres. A veure si vos entra díns el caparrot!
Este tren es defecitario, que lo quiten ya para 30 pasajeros al dia no merece la pena mantenerlo.
Els del Pp no volen trens, no volen metro ni tranvia ni cap altre transport públic. Ells volen que tothom tengui cotxe per poder fer moltes carreteres i ficar-se milts doblers a la biutxaca. I si hi ha gent que no té doblers per comprar-se un cotxe, o no hi veu o sent bé i no pot conduïr, que es f0ti.
El tren fins artà havia de ser sense cap enllaç, perquè passaria per l'avinguda del ferrocarril com a tramvia (l'enllaç actual a Inca és provisional fins que s'acabi l'electrificació). Es pot discutir si en la situació actual calia paralitzar les obres ja que no arribaven els diners, però està clar que destrossar un 80% de la infraestructura feta, a sobre pagant 5 milions d'euros per fer-ho, és una burrada de decisió política que no respon a cap criteri objectiu
Ja n'hi ha prou am un Enllaç. Quan pens que hom volia posar-ne un altre a Manacor, tot per 60 km de línia previstes. Quina modernitat!