Autoridades, familiares de Mossèn Alcover e impulsores de la iniciativa. | Guillem Mas
Manacor31/05/15 0:00
El obelisco dedicado a Mossèn Antoni Maria Alcover vuelve a presidir el paseo de Na Camel·la de Manacor, 16 años después de su retirada a causa de la reforma de esta emblemática vía.
8 comentarios
Para comentar es necesario estar registrado en Ultima Hora
El que veig és molta gent inculta i mal-alletada.
Afilar bien la punta a ver si empalamos a los corruptos
Me podrían decir quien era ese tal Mossèn Alcover, ¿qué era un deportista, un cantante un poeta o algo así? en que equipo jugo?
Antoni Rosselló ´Parragó´, !!! MONUMENT JA !!!
Es monument que tendría que es poble de Manacor es en nen Antoni Rosselló ´Parragó´, aquet si fa fer cosas pes poble i per pables i no aquest missatjet de Santa Cirga que domes pensave en so fotra els altes i menjar que lanviaren en es Seminari el seus pares perque no el podien mantanenir. MONUMENT EN EN PARRAGO JA. i dexai es clero apart que son i han estat fins ata mans mortes de manja molt.
O es que ets un de ses que s han quedat ensa cadira o feina d opinador sector cabrum? Si es aixi set pot mig perdonr sempe que et tratis aquestes obasesions malaltises al respecte de bnsres i colors
Marieta mesclar ous amb cargols sol produir moltes agrures que es veu que pareixes que te que veure sa putada d ahir i ses teves obsesions amb aquesta bina noticia?
Bonito detalle, el pobre mossen Alcover debe estar retorciendose al ver lo que han hecho de su nombre, de lo que han hecho los sumisos al más repugnante catalanismo ese que pita el himno nacional y se lleva los millones a Andorra. Penoso, menos mal que este monolito está sin la estelada ni el color del fracaso escolar y del fraude, ese verde.