El pleno de Santa Margalida aprobó el jueves con los votos de Convergència y el PI una moción para reprobar al conseller de Medi Ambient i Agricultura, Vicenç Vidal, y a la secretaria general del IBANAT, la vilera Aina Bernad, por unas manifestaciones respecto al helipuerto que dicha conselleria pretendía ubicar en Can Picafort. El pleno los acusa a ambos de difamar al alcalde, Martí Àngel Torres (PP).
En una nota de prensa emitida en el marco de la polémica sobre el helipuerto, la Conselleria de Medi Ambient lamentaba que el alcalde «no sea un interlocutor válido» para representar al Consistorio viler. Esta nota también hablaba de «intereses particulares», en referencia al chiringuito proyectado en Son Serra.
El pleno de Santa Margalida considera esas manifestaciones «desafortunadas, intolerables y falsas» y lamenta que «atenten gravemente contra el alcalde», el cual ha buscado «siempre» el consenso.
La moción también contempla pedir explicaciones a la presidenta del Govern y reclamar a la Conselleria que rectifique y que se disculpe con el alcalde.
3 comentarios
Para comentar es necesario estar registrado en Ultima Hora
el PP i el PI li han agafat gust a l´hora de fer mocions de censura per qualsevol cosa i prede les cadires als batles. El PI sempre serà UM i el PP el partit podrit.
La veritat sia dita, el batle Torres no ens dóna a conèixer la seva opinió en torn a temes vius de la Vila, tampòc de Son Serra de Marina. Seria bó sentir-lo dir la seva en llòc de que sia un altre regidor (sempre el matèix) la figura mediática de la Sala
El poble vilero, d'acord amb el pensament de Miquel Vidal, Jaume Font i n'Alberto Jarabo, recoltza el tarannà del seu candidat a la batlia, tan seriòs portaveu de la voluntat popular, de la que és legítim màxim representant