No ens enganyem: la informació positiva de l'estiu, en el sentit d'allò que mereix l'aplaudiment dels ciutadans de tota mena i color, ha estat l'invent d'aquesta empresa capaç de posar a la venda brides de plàstic, de colors, com les que compres al Leroy Merlin en paquets de 50 per sis o set euros, com a complements de moda, a gairebé 600 euros la peça, i sobretot l'èxit d'esgotar-les. Els focs forestals i el canvi climàtic no tenen solució fàcil ni ràpida, i l'estupidesa del personal, per exemple els compradors d'aquesta bajanada, tampoc, ni se'n preveu cap a curt termini. Felicitem, doncs, a la marca de luxe Farfetch, angloportuguesos espavilats que hi han demostrat que el màrqueting és una ciència amb fonaments tan segurs com la trigonometria i tan productiva com l'extracció de petroli.
Moda sense consol
Palma25/08/22 3:59
También en Opinión
- Noche trágica en las carreteras de Mallorca: cinco accidentes se saldan con dos fallecidos, dos heridos graves y cuatro leves
- El Gobierno prorrogará finalmente todo el año la gratuidad del transporte en Baleares
- El colectivo de propietarios alemanes de Santa Ponça, desesperado: «Las obras arruinan nuestro negocio»
- Detenidos tres trabajadores de las obras del aeropuerto de Palma por robar toneladas de material
- Pez globo en Baleares: ¿Una amenaza real?
2 comentarios
Para comentar es necesario estar registrado en Ultima Hora
Coses del consumisme neoliberal. Mentres es 85% de sa humanitat viu amb menys de 600 dolars... al mes!! Som una espècie fracassada.
Lamentablemente SIEMPRE ha pasado...Ahora se nota más pues los "ESTUPIDOS" de los que habla el artículo DISPONEN DE MAS PODER ADQUISITIVO... También es indudable, a pesar de que no se mencione, que lo mismo ocurre en el mundo de la cultura....dónde parece que la HISTORIA,LA CULTURA, EL IDIOMA corren en paralelo al "ESTUPIDO" clan político por el que sientas devoción