El govern francès, sempre guia i far de la Il·lustració i el progrés (no com d’altres, i qui s’hi vegi esmentat ja sabrà cap on mirar...) prepara una llei per regular l’activitat dels influencers, i cal aplaudir-ho. Aquí encara no ha triomfat el mot ‘influenciador, -a’, entès com la persona que té gran influència mediàtica per la seva activitat i popularitat a la web o les xarxes socials, però a França (altre senyal que van per davant) ja parlen d’influvoleurs, l’híbrid d’influencer i voleur (lladre) per avisar que sovint les promocions i consells que ofereixen aquests individus no són pas desinteressats sinó el producte ben elaborat per empreses i creadors de continguts digitals amb la intenció de comercialitzar algun producte i/o estendre alguna idea. I la llei encalça que, igual que en el món no digital, les elaboracions publicitàries dels influencers es distingeixin de la informació, que s’avisi si les imatges han estat retocades, es reguli l’accés dels menors a alguns continguts (difícil!) i s’implanti un sistema de denúncia i resolució dels missatges potencialment o efectivament fraudulents.
Una llei justa
18/05/23 0:29
También en Opinión
- ¿Por qué aumentan los casos de cáncer?
- Complejo traslado de un recién nacido con problemas respiratorios a Vall d’Ebrón
- Una muchedumbre golpea a un vigilante de Son Espases e intenta agredir a los médicos por la muerte de un bebé
- Aparcar dónde y cómo sea: el coche que ha causado sensación en Bunyola
- Contramanifestación encubierta: Pegatinas a favor de los turistas sobre los carteles contra la masificación
Sin comentarios
Para comentar es necesario estar registrado en Ultima Hora
De momento no hay comentarios.