La investigación sigue abierta en este momento, e incluso se está analizando a personas de su entorno, colaboradores y jugadores por su posible vinculación en la trama. La operación policial llevada a cabo este martes se desarrolló de forma simultánea en distintos puntos de España. Hay otras detenciones pero la causa ha sido declarada secreta.
Su hermano Pedro Gayá compartió en Instagram una foto este martes por la noche, tras quedar en libertad.
Juan Gayá, un gurú de las apuestas muy polémico en internet y bien relacionado, pudo volver a casa a última hora de la jornada. En el momento de su detención, intentó huir y agredió a tres policías, que precisaron atención médica, y por lo que también se le acusa de atentado contra agentes de la autoridad.
En redes y en televisión, Gayá ha explicado los entresijos de su trabajo, por el que asegura ha llegado a percibir entre 25.000 y 30.000 euros al mes. Tanto es así, que en el programa Equipo de Investigación de La Sexta afirmó que cobra hasta cuatro veces más que el presidente del Gobierno, Pedro Sánchez, y que gracias a sus ingresos ha podido adquirir una vivienda de más de un millón de euros.
4 comentarios
Para comentar es necesario estar registrado en Ultima Hora
Nickname, jo veient a aquesta mena de fantasmes per xarxes socials ja intueixo que estan estafant/robant/enganyant a la gent, sense necessitat de que estigui en investigació i/o detingut per sa policia. Imagina't amb càrrecs i motius; per això parlo d'ell, que és el que ens ocupa. (Lo mateix et dic de tota la xusma que es dedica a endevinar futur o fer de vidents)
VellMaríCrec que no el coneixes de res com per tenir aquesta opinió. Avui en dia els creadors de continguts a Internet que tenen molts de seguidors fan molts de doblers. Però queda en dubte, fins que no es jutgi i es confirmi sa investigació prèvia, de quins delictes és culpable.
Jo en ser gran vull ser: pronosticador de creació de continguts 🫠
Ara vorem si segueix fent de fantasma. XD LOL (Segur que sí, perquè és com aquesta calanya que se deixa rebentar explotat a qualque feina: contrucció, hotel, bar, ...etc... i a base d'hores, hores i hores, i dies, dies, i dies, mesos i mesos, s'entrampen en comprar-se bons cotxos, "bona" roba, ..etc.. i van fardan amb fotos a ses xarses socials simulant que son "rics" i contan faules de que són "empresaris", directors, gerents, ...etc...etc... i després rasques i no tenen ni on caure morts. Fins que arriba qualque dia que els arriba la castanya de la realitat.