Mateu Matas 'Xurí' y Josep de Luis, cabezas de lista de Sobirania per a les Illes

| | Palma, Mallorca |

Valorar:
Visto 2296 veces
preload
Josep de Luis, el letrado que encabeza la lista para el Senado.

Josep de Luis, el letrado que encabeza la lista para el Senado.

31-10-2013 | T. Ayuga
Josep de LuisMateu Matas 'Xurí'

Este miércoles a mediodía es el momento escogido para presentar la candidatura Sobirania per a les Illes (SI), una lista nacionalista que se presentará a las próximas elecciones generales del 26 de junio con listas al Congreso y al Senado.

Por el momento no ha trascendido la composición de los elegibles bajo esta plataforma soberanista, algo que se espera que se dé a conocer en el acto organizado en Can Alcover, en Palma.

En cambio sí que se conocen los nombres de las personas que encabezarían las listas. Por un lado, y para el Congreso de los Diputados, el número uno de los soberanistas baleares es Mateu Matas 'Xurí', conocido activista cultural y glossador.

Además, para la lista a la Cámara Alta, se ha elegido al abogado Josep de Luis.

Comentar

* Campos obligatorios
AnteriorSiguiente
Página 1 de 5

Maties
Hace más de 2 años

hi ha comentaris que diuen que seran 10000 vots tudats, d'altres que diuen que dividirà l'esquerra: en el meu cas, i en molts d'altres de coneguts, són vots que aniran a l'única opció sobiranista i en sentit de país, i que amb el que hi havia no haguéssim anat a votar. Ara podrem votar a plaer. Gràcies Xurí

Valoración:1menosmas

Tramuntana
Hace más de 2 años

Molt content que hi hagi una opció d'un partit illenc! L'únic! Tendran el meu vot. Endavant! Em sap greu tots aquests mallorquins que critiquen tant els partits illencs, presumeixen de mallorquinisme (folclòric, per ventura) i ni tan sols saben escriure la nostra llengua ni coneixen la nostra història. Només critiquen el catalanisme, però l'espanyolisme el duen al cor.

Valoración:0menosmas

EnBonMallorquí
Hace más de 2 años

Per lo que veig, sempre estám igual... un'altra partid que creu que expresarse en català es lo més natural a sas islas, idoy igual si se expresa en Alemàn l'entendràn més, aquí xerram Baléà, en sas modalidads pròpis de cada isla, y si hey hà paraules parescudas es només per sas més de mil que nos robarán es catalans fa ya tems. Au idò, partids pancas CERO vots a Baléàs.

Valoración:-17menosmas

Llorenç
Hace más de 2 años

Endavant. Això sí que engresca la gent que té el cor i el cap d'aquí.

Valoración:9menosmas

jaime
Hace más de 2 años

YA una LEY, que máximo puedan estar en POLITICA, 8 años..luego a su casita.

Valoración:4menosmas

Mallorqui
Hace más de 2 años

Aviat hi heurà mes partits que persones a Mallorca, quina comandera que tenen, ¿Serà pels €?

Valoración:-12menosmas

Mallorquí
Hace más de 2 años

Mes partits nacionalistes independends, quina pardalada.

Valoración:-22menosmas

1 i 2 Ptm +
Hace más de 2 años

Bona vacuna contra l'unionisme, el xoricisme i els venuts. Ja n'hi ha prou de demagògia messiànica de Pablemos. Pareix que els sobiranistes podrem votar, d'una p. vegada, GOVERNEM-NOS

Valoración:12menosmas

Cabeza de Haba
Hace más de 2 años

Guay!!!

Valoración:10menosmas

jbm
Hace más de 2 años

Per a"Uno de Santa Catalina": Mumare era catalinera i ho deia molt això de "tants de caps, tants de barretes": ja veig que tu ets des qui pensen que es catalineros són catalans.

Valoración:8menosmas
AnteriorSiguiente
Página 1 de 5