La presidenta del Govern balear, Francina Armengol, el conseller del Territorio, Energía y Movilidad, Marc Pons, y el rector de la UIB, Llorenç Huguet, han asistido este lunes en la UIB a la presentación del proyecto de construcción de la línea de metro M-1 Palma-UIB-Parc Bit. | CAIB
Palma25/02/19 11:22
Las obras de la prolongación del metro desde la Universitat de les Illes Balears (UIB) al Parc Bit costarán 11,6 millones, comenzarán a finales de este año y durarán 12 meses, por lo que este nuevo servicio público que conectará el centro de Palma con el Parc Bit en 15 minutos, entrará en servicio a finales de 2020.
12 comentarios
Para comentar es necesario estar registrado en Ultima Hora
Enhorabona al Govern Balear per l'anunci que la Línia 1 de metro de Palma es perllongarà des de la Universitat de les Illes Balears (UIB) fins al Parc Bit, amb una nova connexió de 1.400 metres. Esper que, aquesta vegada, els serveis tècnics del nou projecte i de construcció de l'ampliació de la Línia 1 de metro, siguin capaços de nivellar l'altura de l'entrada dels vagons amb les andanes i que la separació entre l'andana i la porta de l'accés als vagons sigui la reglamentària. La mala experiència d'aquests darrers 30 anys de tren no accessible a Mallorca, em fa ser un poquet malfiat. Aquesta vegada, teniu una bona ocasió per demostrar la vostra professionalitat i fer-ho accessibile i adaptat per a tothom: persones usuàries de cadira de rodes, pares i mares amb cotxet d'infant i persones grans amb caminadors. És una bona ocasió per lluir-vos! Ben cordialment, Guillem Fullana Vanrell Mallorca Accessible per a Tothom
Puede que sea tonto y no entienda de tecnicismos, pero no hubiese sido mejor hacer la primera linea , aeropuerto, can pastilla, arenal..?? La linea de la UBI,Parc Bit y alguna mas ya estarían amortizadas y recuerdo a los tecnocratas y politicos espabilados, que ya habia una linea de tren que hacia esa ruta hace unos cuantos años...
Oleeeee, se gastan una millonada para cuatro viajeros, demostrado esta que mas del 95% de los que van a la universidad lo hacen un coche privado.
¿Y también se inundará cuando la inaguren???
¿2 años esperar a las obras y 2 minutos de trayectopara cuando solo estamos hablando de 1,4 kilómetros? ¡Ya empezamos mal!
Cuando gobernemos nosotros, todo el dinero irá a Madrid, nada para Mallorca. Arriba España!!! (Una, Grande y Libre)
Mentiras y mas mentiras!
Molt mala idea. Un tren soterrat es caríssim de mantenir i la línea de metro no es gens eficient per anar de Plaça Espanya a Son Espases. Fer una voltera tan llarga pel polígon de Son Castelló i no arreplegar usuaris no té cap sentit i es del tot ineficient. Posar freqüències de bus cada 5 minuts com hi havia a Son Dureta i no cada 20 minuts la línea 33 ò 70 minuts la línea 34, això si que seria una idea pensada pels usuaris potencials del transport públic.
Jajajajajajajajajajajaja
No da tiempo...vaya ingenieros y listos que son