El Auditori de sa Màniga acogió una reunión entre representantes municipales y hoteleros.
Son Servera28/10/15 0:00
La planta hotelera del municipio de Son Servera ha demostrado su concienciación con el medio ambiente, tal y como lo demuestra el hecho de que han reciclado el triple que el año anterior. Durante esta temporada turística se han recogido hasta 633,36 toneladas de materia orgánica entre hoteles y grandes restaurantes. Se trata de una cifra muy importante. Las toneladas recicladas suponen el 7,7 por ciento de los residuos generados durante este periodo. De esta manera se han podido ahorrar unos 80.000 euros del coste que hubiera tenido enviarlos a la incineradora.
3 comentarios
Para comentar es necesario estar registrado en Ultima Hora
No som un taliban vert, emperò em xoca veure que, dins els locals "fast food", només hi ha un poal on tot es barreja: coberts de plàstics, restes de menjar, estovalletes de paper, etc. S'hi podrien reciclar també moltes tones de residus. No es podria fer un conveni entre Medi Ambient i aquestes societats multuinacionals?
Ens haurien de recordar com i on es recicla la matèria orgànica de Son Servera, en comptes d'enviar-la a la incineradora. De vegades, els lectors no sóm tan entesos com creuen els corresponsals.
I els particulars que reciclem ¿ens beneficiem?