El proyecto de reordenación de la oferta de línias del Raiguer elaborado por la Direcció General de Mobilitat dejará a Binissalem sin conexión de bus con Palma ni Inca a partir del 4 del próximo mes de enero. Un hecho que ocasionará importantes problemas para los miles de binissalamers que hacen uso de esta línea cada año.
Binissalem se queda sin conexión de bus con Palma e Inca
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8 comentarios
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jo consider que és un retrocés, però lo que trob més indignant és que ho faci un govern d'esquerres, que fins ara s'han omplit la boca de drets i qualitat de vida... comedis... AIXÒ TÉ UN NOM: RETALLADES
Yo; Teniu tren que tb es paga amb impostos........sino tinguessiu tren estaria d acord amb vosté. Sincerament jo prefereixo tenir tren que bus i crec que genera mes impacte economic al poble. Una estació, (gent treballant a l estació etc)
Y tofolet, los 8000 hab tienen tanto derecho como el resto de isleños de otros municipios, pagamos por ese derecho con nuestros impuestos
Pues nada, cuando falte agua en Palma en verano gastare el doble, es lo que tiene vivir en ciudad, vivir hacinados comiendo recursos que no se generan
Em sap greu dirho....pero no pot ser que un poble de 5 mi hab. aprox tengui tren i bus.....es lo que té viure a pobles, punts positius tranquilitat, mes econòmic.....punts negatius aillament...
¿¿cÓMOOOOOOOOOOOOOOOO !???? . ¿Pero esto qué es el 3er mundo???? . MENUDO RETROCESO. Y luego criticando a Venezuela y Cuba, y por aquí cada vez estamos peor que ellos.
Se puede ir en tren no?
Ja voreu aviat que anunciaran que es tib anirà a l'aeroport i a cercar turistes, això es negoci com es lloguer turístic, mentres tant es pobles i es ciutadans de Mallorca que agafin es tren ruïnós i que costa cada any 85 milions d'euros, pero clar domes els qui en tenen