Sens demana serietat i respecte
Palma21/11/22 0:29
És grollerament fàcil per als estaments superiors de la dita indústria turística confondre l'opinió pública qualificant de campanya antiturística tota crítica que, des d'altres instàncies, es pugui emetre sobre tàctiques i estratègies seguides en el maneig turístic. Servidor no conec gaires persones que siguin «antiturístiques» així, a l'engròs. Les excepcions solen encarnar-se en individus descentrats que, no obstant, no pertanyen en la seva totalitat al que en diríem massa crítica del país. Cap gremi no està immunitzat contra el descentrament. Pertot hi ha de tot, supòs que ja ho heu sentir dir.
También en Opinión
- Ya es oficial: La Seguridad Social te regala cinco años más de cotización si cumples este único requisito
- Fin de la odisea para los 55 viajeros del Imserso: «Ni siquiera había asientos para todos, qué desastre»
- La indignación de Isabel Ruiz sobre la odisea del Imserso en Málaga: «Nos dejaron tirados y ahora nadie se hace cargo»
- El pueblo con el nombre más largo de Mallorca: tiene 21 letras y 9.227 habitantes
- Un restaurante del Port de Pollença se expone a 60.000 euros de multa por tenencia ilegal de pulpo
2 comentarios
Para comentar es necesario estar registrado en Ultima Hora
Molt bon article. Hem de reduir el turisme, ho sabem tots. Els hotelers han de deixar d'anar d'ofendiditos i començar a compensar a la societat per la saturació que sofrim. Hem de tomar hotels obsolets i els que impedeixen la regeneració dunar, feim tard
Nueva versión del Y tu MAS... O de la culpa es de Franco...