Pedro Rosselló, alcalde de Manacor, sobre las fiestas: «Son días en los que ofrecemos la mejor versión de la ciudad»

| Manacor, Mallorca |

Valorar:
Visto 321 veces
preload
Pedro Rosselló, alcalde de Manacor, explica algunos cambios en la Fira del domingo.

Pedro Rosselló, alcalde de Manacor, explica algunos cambios en la Fira del domingo.

24-11-2014 | Redacción Part Forana

El alcalde de Manacor, Pedro Rosselló, destaca que «las Fires i Festes son unos días en los que ofrecemos la mejor versión de nuestra ciudad. Por eso, quiero animar a toda Mallorca a visitar Manacor durante las fiestas y que se dejen llevar por el espíritu alegre de las Fires i Festes».

Entre la gran cantidad de actos, destaca la Fira del próximo domingo y el alcalde anuncia algunos cambios «con la intención de ofrecer un nuevo impulso a la feria, renovándola pero que siga siendo reconocible. En esta edición se ha facilitado a los comerciantes que puedan mostrar sus productos y habrá una mejor disposición de la zona de animales, además de un espacio dedicado a los artesanos y un evento que han preparado los floristas de la ciudad muy interesante».

En cuanto a la propuesta cultural menciona «los Premis Literaris y los conciertos, que serán todos gratuitos, como el de mañana con Tomeu Penya o el de la noche del 3 de junio, con la actuación de Coque Malla».

Comentar

* Campos obligatorios
AnteriorSiguiente
Página 1 de 1

un de aqui
Hace un año

lo que es vora diumenge es un Manacor ple d'obres.

Valoración:menosmas

PAPI
Hace un año

Quina vergonya de poble!!!!

Valoración:1menosmas

Mateu
Hace un año

Enacara és el batle? em pensava que hauria tengut la dignitat de dimitir perquè, després de fer una moció de censura i ser batle sense ser de cap dels dos partits amb més vots de Manacor (però omplir-se la boca que ha de governar el que té més vots), no ser capaça de tirar endavant el pgou, quan a l'anterior govern li retreia dia rere dia i no duien ni un mes governant, renovar la concessió de LUMSA l'empresa de neteja que està fent una feina llastimosa, etc Després d'això i molt més, encara no ha dimitit?

Valoración:-1menosmas

estornell
Hace un año

Els dos comentaris que hi ha son tots dos molt acertats,pero es manacorins en tenen molta culpa de aixi com está es poble,quan hi ha eleccions sempre guanyen es mateixos i quan no guanyen les se componen per tornar a comandar ,per tant es lo que hi ha ,es batle que hi ha ara n'es un bon exemple i es que vendra més del mateix,amb una paraula no hi ha solució

Valoración:5menosmas

Trincho
Hace un año

Es una ciudad mal hecha de principio a fin. Con buena gente pero con los políticos más nefastos del panorama español. Una mala suerte.

Valoración:9menosmas

Laura
Hace un año

Manacor, lo que té es que es una ciutat que no se en que inverteixen els doblers, cal embellir-la. Arreglar parcs, fer-ne de nous, incentivar l'ús de la bicicleta i que els nens puguin anar a l'escola fora perill de que siguin atropellats per un cotxe. Zones totalment degradats,zona torrent, les avingudes.... Supòs que els manacorins estan tan avesats a veurer-lo així que no se'n adonen. Senyor Batle i regidors, no hi ha ningú amb un poc de gust i amb ganes de fer una mica de feina amb aquest aspecte pel poble?

Valoración:10menosmas
AnteriorSiguiente
Página 1 de 1