La procesión de las Àguiles mantiene el cordero pese a las denuncias animalistas

| Pollença, Mallorca |

Valorar:
Visto 633 veces
preload
Maria del Mar Caballero Marquet, Carlos Romeo (con el cordero en su zurrón de tela) y Laura González Castaño.

Maria del Mar Caballero Marquet, Carlos Romeo (con el cordero en su zurrón de tela) y Laura González Castaño.

19-06-2017 | Elena Ballestero

Pollença celebró ayer su tradicional procesión del Corpus con las Àguiles como protagonistas, acompañadas en sus bailes por Sant Joan Pelós y el cordero que este porta habitualmente en su zurrón.

La denuncia de los animalistas ante la Conselleria d’Agricultura alertando de una presunta infracción de la ley de protección animal no impidió la presencia del cordero vivo en la fiesta.

Advertencia

Agricultura había advertido al Ajuntament de Pollença de que el pleno municipal o bien la parroquia deben acreditar la presencia del cordero en la celebración de forma interrumpida con anterioridad a 1892. El rector Xisco Vicens trató de probar en primera instancia ante la administración autonómica que no existe maltrato animal y aseguró que la fiesta era centenaria, pero Agricultura le exigía pruebas

Comentar

* Campos obligatorios
AnteriorSiguiente
Página 1 de 2

Alternativa per Pollença
Hace 1 día

Toni si fer un nou reglament de participació ciutadana, l'IBI, la disciplina urbanística, la municipalització de la neteja viària et semblen "tonterías"....

Valoración:-1menosmas

Toni
Hace 2 días

Alternativa de que vais si sois unos burgueses resentidos y toca ....solo os meteis con las tonterias ,hacer no haceis nada ,el pueblo os importa un pepino.

Valoración:2menosmas

Alternativa per Pollença
Hace 2 días

Estimats comentaristes quan surt un tema animalista repetiu com un mantra " com si no hi hages altres problemes, hi ha temes més importants..." El més curiós és que quan tractam altres temes més important com IBI, urbanisme, disciplina urbanística, camins públics, lloguer,...no sabem on us ficau la majoria perquè no comentau ni aportau res. Només hi heu de repassar una mica les nostres xarxes socials per veure tots els temes que tractam i als que fem feina. Una cosa són els vostres desigs i altra la realitat. Qui intenta fer un bloqueig sistemàtic de la gestió de l'Ajuntament és el bloc de CEDA que diu a tot que no sigui el pagament de factures o fer un PAC nou.

Valoración:4menosmas

Valero
Hace 3 días

Miembros de Alternativa: la gente de Pollensa ya se ha cansado de tanto tocar los cataplines, de no arrimar el hombro y de hacer el juego sucio al PP o Tots, o como se llamen estos. Ni coméis ni dejáis comer, ni cagáis ni dejáis cargar. Ya está bien hombre, empezar a construir un poco i no a destruir.

Valoración:6menosmas

Jaime
Hace 3 días

Alternativa sois pateticos ,solo os meteis con las minicias ,meteros con cosas realmente importantes ,o es que teneis miedo.

Valoración:6menosmas

Joan Socias
Hace 3 días

A Aternativa per Pollença: la gent edtà fins als dellons de voltros per moltes coses, no just per aquesta. Sou una manada de gfnt radical que no té una vussió real dels temes que afectan al poble de Pollença. El vostre radicalisme de postureo demostra que ni teniu projecte ni viviu aquest món, tots els radicals estau tallats pel patró del ressentiment.

Valoración:10menosmas

msf
Hace 3 días

agradeceriamos a alternativa tuviera la misma preocupacion como grupo municipal en temas como limpieza urbana asfaltado de calles etc etc etc eso si la ley se lo permite la animal o la terrenal , gracias anticipadas por ello

Valoración:15menosmas

Juan P
Hace 3 días

El mè dins el cristianisme es una figura central dins la simbologia. I com A tall simbol no es maltracte. Jo el vaig veure i estava ben chalest al final de la processó. Mo podrán dir lo mateix el mens que faran servir els musulmans dintre de poques setmanes. Per mi que lo que fa aquesta gent es atacar lo que representa el me, perque saben que está ben cuidat al decurs de la festa religiosa

Valoración:17menosmas

Alternativa per Pollença
Hace 3 días

Joan Socias el que no ens agrada és l'incompliment de la llei. L'animal viu no juga un paper fonamental a la festa, tan sols és un adornament més de la vestimenta, i només se li veu el cap que treu fora de la bossa. Les tradicions sempre es poden millorar.

Valoración:-29menosmas

Joan Socias
Hace 3 días

Alternativa a les properes eleccions no farà res. La gent de Pollença ja està fins als dellons d'ells. Si no els agradan les tradicions o que la gent visqui que se'n vagin i ens deixin en pau. Arruix

Valoración:29menosmas
AnteriorSiguiente
Página 1 de 2