La Casa Real invita a la recepción a la 'señora doña Jordi...', marido del regidor de Mobilitat. | Twitter
Palma24/07/17 15:37
La última metedura de pata de la Casa Real circula por las redes sociales y tiene que ver con el tratamiento al que se han dirigido al marido del regidor de Mobilitat del Ajuntament de Palma, Joan Ferrer Ripoll.
32 comentarios
Para comentar es necesario estar registrado en Ultima Hora
La cuestión de fondo es ¿para cuándo un referéndum sobre la monarquía? Una institución que tuvo sentido hace siglos pero que ahora resulta anacrónica.
Como tienen la foto de la invitación los periódicos ?
Una cagada mes i van..... l'errada no te major importancia tenen un texte estandard i ni es molesten en fer be la seva feina i canviar els casos que siguin Sr. i Sr. o Sra. i Sra. tant dignes com els altres. Errada res que dir, no fer sa feina de traca, i lo de canviar l'invitació peró no disculparse just propi d'algú sensa dignitat, es deven pensar que tenen barra lliure i que si demanen perdó els hi pegarà un yuyu Clar que per disculparse com ho va fer el campechano, no se quasi millor que callin.
Yo me quedo con algo que no entiendo ni acepto: Que resulte que el don el lugar de Don o Doña. Osea que frente a la Casa Real, no somos Don ni Doña?
Lo de actualitzar a tú te agarda molt , Ferrer , com quan vàres fer pujar ses tarifes des parking d´Antoni Maura un 280% d´un any pes altre , fa dos anys.
El único comentario coherente y con sentido es el de "Toni". Los demás, mayormente, mueven al sonrojo por chabacanos y de" gracieta "fácil. La palabra clave es una que, en la mayoría de floreros de por aquí, brilla por su ausencia: TOLERANCIA
ke mas da si izkierdas o derechas si esta to mezclao y cada dia mas liao.nadie manda y todos ejecutan la cuestion es ke no dan ni una pero si cobran bien
Sr./Sra. Ferrer Ripoll, tal vegada és voste qui s'ha d'actulitzar en es segle XXI i deixar de fer es ridícul. A ca teva fes lo que vulguis però a sa resta mos deixas tranquils, ok?
I els ciutadans ho han d'aguantat tot, .perque si se defensen, incurreixen en delictes tipificats com a greus.
Quina grolleria.