Francesc Miralles, Aina Calvo, Francina Armengol y Francesc Antich.
Algaida, Mallorca23/12/11 0:00
La cena de amistad de todos los militantes y simpatizantes del PSOE de Mallorca fue una demostración de voluntad por seguir adelante. Con la presencia de Francesc Antich, Francina Armengol, Aina Calvo y el alcalde de Algaida, Francesc Miralles, el encuentro contó con la asistencia de personas llegadas de todos los pueblos de la Isla, que disfrutaron de la noche en Binicomprat degustando platos de la tierra. Los discursos fueron recibidos con aplausos y despedidos con vítores. Estuvieron presentes también Francisco Obrador, primer alcalde de Calviá de la etapa democrática, y María Ferretjans, nieta del histórico dirigente Joan Ferretjans.
2 comentarios
Para comentar es necesario estar registrado en Ultima Hora
Per cert, la rialla i el vestidet de la Francina, no té desperdici. El "traque" del frances es lo darrer a fora vila i el pitjor es la Calvo, després de l'hostia a l'ajuntament, encara té ganes de festa.
Vergonya cavallers¡¡ Com es possible que enguany tengue ganes de festa, jo ara recordo el "barco de rejilla" de Cañellas, després de saber que a les illes ja no volem el PSIB que representau, deixau llocs lliures pel joves i altres que seben com fer ho. I si feis festes pues no digueu res a ningú vos engatau del vostre propi flaire i a cercar agraïments als vostres amics de Madrid, als que han perdut mes de QUATRE millions de vots. Partiu d'una vegada.....