El año pasado, la ausencia de políticos entre el reparto de la Adoració dels Tres Reis d'Orient fue la protagonista de la obra de Llorenç Moyà. Ayer, en Ses Voltes, y con políticos de nuevo, incluidos la alcaldesa Catalina Cirer y el regidor Rogelio Araújo, el protagonista fue el caso Voramar. Bajo un sol casi veraniego, y con la compañía de numerosos espectadores, que abarrotaron las sillas y los bancos, los actores ocasionales ofrecieron una representación correcta en la que destacaron algunas improvisaciones, no muy abundantes, y algún que otro olvido del texto.
Mientras Esther Vidal (criado de Gaspar) desgranaba las delicias de una vida sana, Àngel March (criado de Baltasar) empezaba a hablar de Hidalgo: «Era dilluns i l'Ajuntament estava ple de polis que havien anat a cercar un delinqüent dels que juguen a fer-se una caseta, però l'havien avisat, diuen, del Consolat, i el trobaren mudat i amb les carpetes netes». Pere Muñoz (criado de Melchor) apuntaba otro tema: «Al director de El Mundo es capet no li tira perseguint na Munar i els frares de la Real». Josep Massot (Gaspar) charló sobre Carlos Jover y su tendencia a «destruir ponts com un picapedrer»; y Ramón de la Iglesia (Melchor), sobre estar «més perduts que Antich intentant fer un programa electoral». Pilar Ribal (mayordomo) anotaba la idea de «promocionar Betlem a la pròxima fira de turisme» y Toni Morlà (secretario) se atrevió con un largo discurso: «Mallorca és terra de grues, constructors i promotors on un cinquè pis a Son Gotleu sense ascensor val més que una possessió fa un any. Tenim tantes carreteres que aviat no tindrem Matas».
Aina Gelabert (doctor de la Ley) y Antoni Torres (general) fueron los más guerreros. La primera apuntó que «no hi haurà Parc de les Vies perquè on hi havia una establia hi han fotut una autovia» y que «d'urbanisme n'hi ha molt y Grande no vol dir gros». El segundo, con una señal de prohibido girar a la derecha en su traje, se centró en Andratx: «Un batle espabilat s'ha volgut construir un castell dins un terreny sagrat. Menys mal que tenia en Perera per tapar el forat». Y: «Si tens problemes, fas una cridada anònima i t'amagues a Can Matas».
Sin comentarios
Para comentar es necesario estar registrado en Ultima Hora
De momento no hay comentarios.