El alcalde de Pollença, la directora del IES Clara Hammerl y representantes de padres y madres de alumnos de primero de ESO del centro se han reunido hoy con la directora general de Ordenació, Innovació i Formació Professional, Isabel Cerdá, para pedir que se revise el modelo y las metodologías de aplicación del TIL, concretamente en las asignaturas de Ciencias Naturales y Matemáticas.
El alcalde de Pollença sobre el TIL: «Educació no escucha y los que lo sufren son los alumnos»
También en Noticias
- Jaque a la okupación de viviendas: los desahucios pasarán de ejecutarse en años a semanas
- La nueva (y molesta) moda que se extiende por Mallorca
- El profesor condenado por acoso se reincorpora y los padres de los alumnos estallan: «Pone en riesgo a nuestros hijos»
- Prohens recupera una ley de Cañellas para que las obras ilegales en rústico vuelvan a prescribir
- La joven agredida por unos okupas en Palma: «Tengo que vivir escondida, me tienen amenazada de muerte»
29 comentarios
Para comentar es necesario estar registrado en Ultima Hora
i si en vez de ponerlo en ciencias i matematicas por que no lo aplican en educacion fisica i plastica por ejemplo
Això és un batle que mira pes poble i no per sa cadira. Enhorabona. @Mare: vostè s'ha llegit es TIL? Sap que diu s'article 8? Clar que és obligatori, i ha de ser una de les següents assignatures: matematiques, ciencies socials, Medi (una amb cada llengua). ja me diràs quina barbaritat! @1 d x aki: El senyor Cifre se va presentar per un programa electoral, en cap cas xerrava de TIL, no trobaras ni una sòla referència a n'es tractament integrat de llengues, però si a n'es CONSENS amb sa comunitat educativa. Per cert, gent com tu fa que sa política estigui tan mal vista. WINSTON CHURCHILL se va presentar pel partit Conservador i s'enfrentà a ses directrius del seu pròpi partit (acabà al Partit Liberal per alguns anys.).
Segun lei en otro medio el nivel educativo de Pollença esta por muy por debajo de la media de mallorca que de por si es muy bajo. ( datos del informe pisa 2014). Por lo que la culpa se deberia buscar tanto en los alumnos, profesores y padres
No vull negar del tot el problema, emperò crida l'atenció que els alumnes de l'escola concertada no estiguin tan estressats pel anglés integrat.
I perquè assignatures amb anglès a 1er d ESO, si no és obligatori... Aquest centre, pensa tant poc amb els alumnes com la Conselleria.
Cuando un político de un partido pone en duda las directrices del mismo debe ser expulsado inmediatamente. Si el Sr. Cifre está Kgado con la oposición que dimita, pero que no se salga de la política de partido. El PP ganó y el PP gobierna y al que no le guste que se vaya a Cuba o Venezuela.
Es titular haria d´esser "es profesors no escolten als pares i mares, i utilitzen als nins i nines per els seus propósits"
Com qui ningú els hi va fer cas a sa moció de censura en es batle de Felanitx, ara treuen lo de s'estres infantil. DEIXAU D'UTILITZAR ETS INFANTS!!!
¿No será por la pésima publicidad que han hecho los profesores sobre el TIL?. Si ya me parece poco profesional que un funcionario no quiera aplicar la ley, creo que está fuera de toda ética que se critique dicha ley delante de los alumnos. ¿Cómo no van a angustiarse si les han "pintado"el TIl, literalmente, como un monstruo?. Se debería empezar a depurar responsabilidades, es una vergüenza que los críos tengan que pagar las consecuencias de las irresponsabilidades de los mayores.
A veure,els col.legis concertats, la majoria fan plàstica i EF amb anglès abans de la implantació del TIL. Però això o res és el mateix, és un paripé. Al final si un alumne vol aprendre bé l'anglès s'ha d'apuntar a classes privades. Un TIL ben fet s'ha de començar d'infantil i així progressivament i no un dia per un altre sense tenir els professors preparats ni els alumnes. Vos pensau que amb un curs accelerat d'anglès els professors estan preparats per ensenyar anglès amb terminologia cintífica? Jo vbull que els meus fills aprenguin anglès però amb bones condicions i no amb aquesta xapussa. Si no milloren la metodologia de l'assignatura d'anglès amb més pràctiques de lectura, comprensió, etc no se pot muntar el TIL d'aquesta manera I personalment, millorant la metodologia d'ensenyament de l'anglès des de petits ja bastaria i no faria falta per res cap TIL