Un momento de la sesión plenaria que debatió el tema del traslado. | Antoni Pol
Búger29/09/18 4:01
Los cuatro regidores del PP y el concejal del PSOE Pere Torrens votaron este jueves a favor de una propuesta del alcalde (el socialista Rafel Capó) relativa a la reubicación del memorial del olvido emplazado en el cementerio. Aunque se trataba de una propuesta de un vecino (Rafel Ríos, que fue alcalde de Búger al final del período franquista) que el alcalde elevó a pleno, Capó se abstuvo. Solo los tres regidores de Més, en la oposición, votaron en contra.
3 comentarios
Para comentar es necesario estar registrado en Ultima Hora
Concentración para reivindicar que no se impongan los deseos de personajillos afectos al fascismo. Las peticiones del señorito exalcalde deben despreciarse y no tenerse en cuenta. El actual alcalde de Búger debe dimitir ya. El memorial no se moverá! No pasarán!
MANIFESTACIÓ JA!!! PER HONRAR A LES VÍCTIMES DEL FEIXISME. QUE A DIA D'AVUI, ENCARA HAN DE SOFRIR PER CULPA DE POLÍTICS I DEMÉS QUE SEGUEIXEN COL·LABORANT AMB ELS RESPONSABLES DE LA DICTADURA.
Vergonyós! Un Ajuntament que a l’any 2018, encara obeix a la voluntat de personatges franquistes. Ni s’hauria d’haver discutit aquesta proposta. Si al batle franquista no li agrada, que sigui ell qui es compri una nova tomba i canvii de lloc. Crec que des del Govern de les Illes, no haurien de permetre el canvi de lloc d’aquest memorial. Ens hauriem de manifestar a Búger, contra aquesta nova agressió a les victimes assassinades pels feixistes.