Germans del Principat, del País Valencià i de les Illes Balears: més que germans de mar, de territori o d'aire, ja que vivim en la mateixa mar, la mateixa terra i respirem el mateix aire, som per damunt de tot, germans de llengua. És la llengua la que ens agermana, la que ens uneix, la que ens proporciona la cultura i el coneixement. Som qui som gràcies a la llengua. La nostra llengua, la catalana, és una eina d'amor i de cultura. De força. Ens estimem gràcies a la nostra llengua. Tenim una identitat pròpia gràcies a la nostra llengua. Tenim un mateix esperit gràcies a la nostra llengua. Això ho saben fins i tot a l'Aràbia Saudita, que és on han anat els espanyols a humiliar-nos. A Riad, sobretot, vàrem perdre la dignitat. ¿Per què el nostre equip esportiu més emblemàtic es rebaixa a anar a jugar tan lluny a expenses de ser abatut i deshonrat davant el món sencer? Fins i tot el nostre emblemàtic Rafa Nadal s'hi ha venut en cos i ànima.
Germans de llengua
Germans de llengua
21/01/24 0:30
También en Opinión
- Ensayo médico en Mallorca: Reclutan supervivientes de cáncer para probar la efectividad de las microcorrientes
- Un hombre de 73 años muere atacado por una oveja en una finca de Consell
- «Federico sufrió abusos y él también agredió sexualmente a niños siendo menor, pero ya cumplió su castigo»
- La Aemet pone en alerta a parte de Mallorca por fuertes rachas de viento
- Palma se prepara para la entrada en vigor de la Zona de Bajas Emisiones este enero
4 comentarios
Para comentar es necesario estar registrado en Ultima Hora
Si Cataluña, o los países Catalanes, o lo que sea... no han conseguido en toda su historia independizarse de esos tontos peninsulares que no hablan catalán y mienten, no será que no son tan tontos ? Y ahora que pertenecemos a la UE y sabemos que prohíbe actos de independencia vamos y la pedimos, quién es el tonto ?
A ver si le encuentran sitio en alguna clínica
Perfecto ejemplo de lo que ha hecho en la gente la manipulación de la cultura, historia, economía, política..... Me considero español y con mucha pena de mi corazón me gustaría que todos estos que odian a España lograran su independencia. Que pena haber vivido toda su vida con la sensación de pertenecer a un pais que no es el suyo. Si no quieren ser españoles que se vayan, pero ya!!!! total no aportan nada.
¡Mare de Déu de Lluc! Cuida de este homonet, que cada vez está peor.