Un joven de 26 años, de nacionalidad española y origen ecuatoriano, ha fallecido esta madrugada en la carretera que enlaza Artà con Can Picafort a consecuencia de un accidente de tráfico que está siendo investigado por la Guardia Civil.
Un joven muere tras un accidente de tráfico en Mallorca
También en Sucesos
- Descubre la planta ideal que te ayudará a dormir toda la noche del tirón
- El profesor condenado: «Si supiera de mí lo único que sale en los medios, yo también estaría preocupado»
- Cuatro años viviendo en una caseta de un parque municipal
- «Cometí un error hace casi 20 años y se me está persiguiendo toda mi vida»
- Un mallorquín buscado por la Europol: la detención clave para resolver el atentado al expolítico Vidal-Quadras en Madrid
2 comentarios
Para comentar es necesario estar registrado en Ultima Hora
Una abraçada a tota la seva família i gent que l'estimava. No s'hauria de permetre la venda de cotxes que poden circular a grans velocitats. Les vides de la gent que es posen en risc d’accident son massa valuoses. Els fabricants de cotxes de gran potència que poden agafar grans velocitats, les administracions públiques que els legalitzen i les autoritats que permeten la seva circulació per les carreteres de Mallorca, son còmplices de totes les morts en accident de trànsit produïts per excés de velocitat.
És un fet terrible, que quan se tracta de persones joves i d'infants no hauria de poder produir-se. Descansi en pau i rebin els meus condols la família i amics.