Els darrers temps hi ha hagut enrenou amb un aspecte de l'anomenada bretxa digital, en concret les dificultats d'accés als serveis bancaris que suposa per molta gent el nou model que relaciona bancs i clients de manera digital. És un aspecte d'aquesta bretxa o fractura digital (seria més clar i net dir-ne «desigualtat» digital, una més) perquè l'expressió esmenta la divisió entre diferents sectors socials pel que fa a l'accés i domini de la tecnologia sorgida dels ordinadors i Internet. I n'és un aspecte, no el més greu ni problemàtic, perquè les desigualtats d'accés a la informació o al mercat de treball, com als serveis financers o a d'altres sectors, s'han revelat un problema petit comparat amb el que planteja la relació dels ciutadans amb l'estat.
El costat de la bretxa
Palma31/03/22 3:59
También en Opinión
- Los Bomberos de Mallorca se movilizan para buscar a un niño perdido en la zona de Alcúdia
- Palma encenderá sus luces de Navidad con una fiesta futurista: Consulta los horarios y las ubicaciones
- Policías locales de Capdepera plantan a su inspector jefe y obligan a suspender su Diada
- Dónde y cuándo encontrar las mejores setas: «El buen buscador es aquel que no sabes por dónde ha pasado»
- Una jubilada alemana, tras el último gran expolio de piezas arqueológicas de Mallorca
1 comentario
Para comentar es necesario estar registrado en Ultima Hora
Els bancs, com a mínim un, producte de una fusió no tracten al seus clientes com a tals, pretenen que le client s’adapti al banc, enlloc de adaptar-se ells al client. Això sí, el “client” ha de continuar pagant els “serveis”. Es com si els supermercats, intentessin convertir la compra per internet en obligatòria, i donàssin cita prèvia per anar a comprar.