Los Blavets de Lluc cantan 'La Sibil·la' en la catedral de Notre Dame

| Notre Dame, París |

Valorar:
Visto 1554 veces

La Escolania de Lluc, bajo la dirección de Ricard Terradas, se encuentra de gira por París-Reims, en Francia, motivo por el cual los Blavets han ofrecido un concierto especial en el que han entonado La Sibil·la en la Catedral de Notre Dame.

La Sibil·la es un canto de origen medieval que forma parte de las matines de Navidad. Una manifestación cultural de gran importancia por ser uno de los pocos ejemplos vivos del folclore religioso medieval.

El periplo por tierras francesas, que arrancó el pasado día 3 y que concluirá el 9 de mayo, cuenta con el acompañamiento del organista Rafel Riera, titular del Santuario de Lluc, y ha ofrecido imágenes singulares, más allá de la ofrecida en el interior de la catedral parisina, ya que los miembros de la Escolania de Lluc han hecho gala del patrimonio mallorquín, por ejemplo, cantando La balanguera a las puertas de Notre Dame. La gira de conciertos llevará a los Blavets de Lluc a la Catedral de Reim.

Comentar

* Campos obligatorios
AnteriorSiguiente
Página 1 de 2

joaquim de badalona
Hace un año

felicitats als blauets, a tota l´escolania de lluc i al seu director. endavant¡¡¡

Valoración:3menosmas

Precios
Hace un año

Un plaer i un honor que per una vegada la imatge de Mallorca no siguin turistes gats tirant-se dels balcons. Preciós. Més blauets i menys Magalufs.

Valoración:16menosmas

Enhorabona
Hace un año

Una alegria i un honor,.que el nostre cor de blavets, hagi actuat a una esglèsia tan emblemàtica com la de Nôtre Dame de París, davant un públic tan exquisit. Enhorabona als Blavets i als seus mestres i director , però també enhorabona a tots els mallorquins de bé, que estimen la nostra terra.

Valoración:18menosmas

nito
Hace un año

Idò jo ho trob ben ben guapo.

Valoración:20menosmas

Lluis
Hace un año

Sa Balanguera l' entonen masa alta a n'es meu parexe

Valoración:-13menosmas

mallorki
Hace un año

Molt be per aquests nins i nines.......encara sort que no ha anat la María de Bonet....! jejejjeje

Valoración:20menosmas

BAH!
Hace un año

@Llorena: Jo no perd el tempa discutint amb gent rara.

Valoración:21menosmas

Llorens
Hace un año

@Bah, gran defensó ets tu de lo nostro escriguent en catalá

Valoración:-33menosmas

mateu
Hace un año

els comentaris no defensen la feia d'abril, simplement diuen sa veritat, jo valor el que fan aquets nins pero aquella al.lota raó, els a fan cantar amb un to que es molt forçat i això fa que molts d'ells no arribin

Valoración:-16menosmas

BAH!
Hace un año

Quina merda de gent que tenim per aqui, que dejecten els cor dels nostres blavets i alaben i defensen La Feria de Abril. Immigrants d'Espanya i de fora d' Espanya, maleducats, desagraits i mal entranyats, i mallorquins bossots i acomplexats, que pensen que tot lo foradter és millor que lo nostre i, demanen perdó per ser mallorquins.

Valoración:46menosmas
AnteriorSiguiente
Página 1 de 2